tubeless
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
tubeless
Aan iedereen die een chinees heeft, moet je goed opletten wat onder tubeless vestaan wordt...
Mijn pocket-bike heeft tube-less banden maar met binnenband.. Wou de buitenband reparen en door dit te doen heb ik de hele binnenband geperforeerd...
Dus als je een lek hebt, haal eens vlug de band van je velg..
Mijn pocket-bike heeft tube-less banden maar met binnenband.. Wou de buitenband reparen en door dit te doen heb ik de hele binnenband geperforeerd...
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
Re: tubeless
doh! het zijn tubeles banden met een binnenband erin. Daarom staan die dingen ook zo bol en scheef op de velg. Eigenlijk moest je ze tubeles laten maken of niet?lorre schreef:Aan iedereen die een chinees heeft, moet je goed opletten wat onder tubeless vestaan wordt...
Jah zo is het.
Re: tubeless
Heb dus nu zo een 'soepappe' gekocht. Alles mooi op mijn velg getrokken..
Diene houdt da dus ni hé, die velg gaat niet met ne tubeless, enigste mogelijkheid is dus een tubeless met een binneband.
Als ik ooit is dat Chineeske tegenkom, die da da ontworpen heeft...
Diene houdt da dus ni hé, die velg gaat niet met ne tubeless, enigste mogelijkheid is dus een tubeless met een binneband.
Als ik ooit is dat Chineeske tegenkom, die da da ontworpen heeft...
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
- Carlos Keutel
- forum gebruiker