Het grote chinese problemen topic
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Marvin15
- forum gebruiker
- Berichten: 910
- Lid geworden op: wo 08 sep 2004, 20:37
- Locatie: Schalkhaar
- Contacteer:
Het grote chinese problemen topic
Leek me wel zo handig...
Ik wil binnekort ook me zelfbouw weg doen, en dan een chineesje kopen..
Dus als iedereen hier gewoon inzet welke problemen hij met de mini heeft gehad, kunnen andere daar wat van leren..
Topic is dus niet bedoeld om te vragen hoe je dit en dat kunt oplossen, maar om bijv. te vertellen dat in 3 maanden je koppeling, frame en trekstarter stuk is gegaan..
Ik wil binnekort ook me zelfbouw weg doen, en dan een chineesje kopen..
Dus als iedereen hier gewoon inzet welke problemen hij met de mini heeft gehad, kunnen andere daar wat van leren..
Topic is dus niet bedoeld om te vragen hoe je dit en dat kunt oplossen, maar om bijv. te vertellen dat in 3 maanden je koppeling, frame en trekstarter stuk is gegaan..
bij mij na 2 dagen was het voor tandwiel uit het koppilings huis gedraaid.
ikke weer terug draaien (heel strak) test ritje maken in de straat (weet dat het niet mag, maar beter dan dat ik op de kartbaan sta met dat probleem)
draaid het tand wiel er weer uit.
ff gebeld naar meneer van pocketbike4u.nl waar ik hem heb gekocht, en k kreeg een nieuwe
. verder nog geen problemen gehad.
k heb alleen last van me voetstepjes, komen tegen de grond in een bocht.
strax even naar binnen zetten en maandag weer lekker rijden
Greetz
ikke weer terug draaien (heel strak) test ritje maken in de straat (weet dat het niet mag, maar beter dan dat ik op de kartbaan sta met dat probleem)
draaid het tand wiel er weer uit.
ff gebeld naar meneer van pocketbike4u.nl waar ik hem heb gekocht, en k kreeg een nieuwe

k heb alleen last van me voetstepjes, komen tegen de grond in een bocht.
strax even naar binnen zetten en maandag weer lekker rijden

Greetz
tweede keer dat ik ging rijden
dat dingetje waar je de tankdop op draai helemaal van de tank geschurt
met 3 dikke lagen sec. lijm was het nog sterker als normaal
en heb nog steeds af en toe dat als ik aan de trekstarter trek dat het touwtje dan niet terug wil ( dan sta je behoorlijk voor !CENCUUR!
)
voor de rest nog nx


met 3 dikke lagen sec. lijm was het nog sterker als normaal

en heb nog steeds af en toe dat als ik aan de trekstarter trek dat het touwtje dan niet terug wil ( dan sta je behoorlijk voor !CENCUUR!

voor de rest nog nx

- Carlos Keutel
- forum gebruiker
- Berichten: 1011
- Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
- Locatie: Swolgen
bij mij is heel stom,
mijn minibike liep niet meer en als ie liep 1 x heel even dan.
dus ik heel de minibike uit elkaar gehaald
ik wist het echt niet meer niks kapot niks vies
ikke nog een keer goed nakijken weer niks he
ikke NOG een keer kijken zag ik dat het benzine kraantje kapot was liet geen benzine meer door
mijn minibike liep niet meer en als ie liep 1 x heel even dan.
dus ik heel de minibike uit elkaar gehaald
ik wist het echt niet meer niks kapot niks vies
ikke nog een keer goed nakijken weer niks he
ikke NOG een keer kijken zag ik dat het benzine kraantje kapot was liet geen benzine meer door

-
- forum gebruiker
- Berichten: 1952
- Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
- Locatie: Baarland-Zeeland
- Contacteer:
naja heb al best grote waslijst
nou dag 1 was mn benzinefilter in 2en gescheurt
paar dagen later braken er 2 (knap he
) koppelingsveertjes
en nog een paar dagen later kwam mn voortandwiel eruit gedraait(heb hem gewoon vastgebakt aan de kant van mn koppeling)
en heb al 5 keer gehad dat mn carb. verstopt zat is behoorlijk klote wand moet je eerst heel je 8erbrug erag halen en dan heel ja carb. schoonmaken en dan weer in elkaar zetten (duh) dus ben je wel uurtje mee bezig
naja en had gister dat dat pijpje waar je sproeier in moet door midden scheurde
die laaste 2 is snel op te lossen: andere carberateur
dat was het wel een eind denk ik en heb hem nu 6 weken
het is een lucky 7 model 2005

nou dag 1 was mn benzinefilter in 2en gescheurt
paar dagen later braken er 2 (knap he

en nog een paar dagen later kwam mn voortandwiel eruit gedraait(heb hem gewoon vastgebakt aan de kant van mn koppeling)
en heb al 5 keer gehad dat mn carb. verstopt zat is behoorlijk klote wand moet je eerst heel je 8erbrug erag halen en dan heel ja carb. schoonmaken en dan weer in elkaar zetten (duh) dus ben je wel uurtje mee bezig

naja en had gister dat dat pijpje waar je sproeier in moet door midden scheurde
die laaste 2 is snel op te lossen: andere carberateur

dat was het wel een eind denk ik en heb hem nu 6 weken
het is een lucky 7 model 2005
- racechinees
- forum gebruiker
- Berichten: 396
- Lid geworden op: vr 02 sep 2005, 13:17
hey, ben net nieuw op het forum, heb dus ook zo'n "chinees" en ook de bekende probleempjes. maar nou zag ik dit op marktplaats
http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_e ... 3D%3D&df=1
iemand al zo'n alu trekstarter deksel en of tandwiel in handen gehad?
http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_e ... 3D%3D&df=1
iemand al zo'n alu trekstarter deksel en of tandwiel in handen gehad?
em ik noem ff problemen van 4 bikes
1 koppling aan braat...
2 gat in de uitlaat
3 demper er af
4 cabrateurs HEEL veel verstopt ff uitblasen en er weer op (makie)
5 membraan kapot
6 alles trilt los uitlaat waar de moter aan vast zit blalbalba
7 banden lopen leeg als ik uit me nest kom eerst altijd oppompen
pjieuw hebben we nog meer
naj niet grote problemen oja al 6 bezine filters volgens mij plastic rommel heb nu een mooie er onder jonge 
naja kleine probleme kan je lassen schoonmaken etc dat was het denk ik wel
het zijn er wel meer nog ff wat bedenke
1 koppling aan braat...
2 gat in de uitlaat
3 demper er af
4 cabrateurs HEEL veel verstopt ff uitblasen en er weer op (makie)
5 membraan kapot
6 alles trilt los uitlaat waar de moter aan vast zit blalbalba
7 banden lopen leeg als ik uit me nest kom eerst altijd oppompen
pjieuw hebben we nog meer


naja kleine probleme kan je lassen schoonmaken etc dat was het denk ik wel
het zijn er wel meer nog ff wat bedenke
