minibike 8h
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
minibike 8h
Dit is dus mijn eerste zelfgebouwde minibike. Tja, meer uitleg? Dat zal je eigelijk best aan de foto's kunnen zien hoop ik, anders vraag je het maar
uitlaat??...
Ja.......
Dit is de oplossing van mijn uitlaatprobleem denk ik.
Ik heb deze uitlaat ook al eens gepast bij mij maar ik zat er aan te denken om van de demper een terugloper te maken dan steekt hij niet zo uit.....
Maar hoe loopt het, en wat voor cilinder gebruik jij ?...
G.r. Sjef
Dit is de oplossing van mijn uitlaatprobleem denk ik.
Ik heb deze uitlaat ook al eens gepast bij mij maar ik zat er aan te denken om van de demper een terugloper te maken dan steekt hij niet zo uit.....
Maar hoe loopt het, en wat voor cilinder gebruik jij ?...
G.r. Sjef
hey iedereen...
ik heb deze kapjes ergens in nederland laten maken maar ik zou eigelijk niet meer weten waar... deze kapjes zijn replicatjes van een of ander ducati model.
deze minibike is gewoon een 50cc puch maxi (van ouder model denk ik, spoelpoorten waren zeer groot), 12mmcarb bing maar met een groter spruitstuk, sportluchtfilter, verlaste proma for racing uitlaat (en hier stopt het eigelijk wel)
de top ligt ongeveer (denk ik) rond 45/50 km/h
ik heb deze kapjes ergens in nederland laten maken maar ik zou eigelijk niet meer weten waar... deze kapjes zijn replicatjes van een of ander ducati model.
deze minibike is gewoon een 50cc puch maxi (van ouder model denk ik, spoelpoorten waren zeer groot), 12mmcarb bing maar met een groter spruitstuk, sportluchtfilter, verlaste proma for racing uitlaat (en hier stopt het eigelijk wel)
de top ligt ongeveer (denk ik) rond 45/50 km/h
waar en voor hoeveel heb jij je kapen gekocht
en heb jij je bouwtekeningen nog zo ja zou je die kunnen dturen naar moon_men_2003@hotmail.com
p.s. ik vind hem wel mooi
en heb jij je bouwtekeningen nog zo ja zou je die kunnen dturen naar moon_men_2003@hotmail.com
p.s. ik vind hem wel mooi