Ik heb alle topics doorlopen in dit forum, maar kom er toch niet helemaal uit. Ook niet met de zoekfunctie.
Ik ben rustig begonnen met alles nalopen, en heb gisteren en vandaag een klein stukje proefgereden na er een mengverhouding van ongeveer 1 op 20 ingedaan te hebben.
Zo te zien staat de ketting aardig strak, maar weet nu hoeveel speling erin moet zitten, dus heb dit maar zo gelaten.
Lopen doet hij goed, maar als je gaat rijden maakt hij heel veel lawaai, voor mijn gevoel uit de koppeling.
Tevens heeft hij heeeel veel moeite op gang te komen, loopt hij continue op de koppeling lijkt het wel. Ik weeg 70 kg, dus dat is ook niet te zwaar volgens mij (hij mag 90kg hebben).
Als het motortje niet loopt wil het achterwiel heel moeilijk draaien. Komt dit omdat er iets niet goed zit, of hoort het zo en heeft de motard geen vrijloop?
Ik moet nu soms al vol gas geven wil hij een beetje op gang blijven. Aangezien hij nog ingereden moet worden lijkt me dat niet echt goed. Kan iemand mij vertellen of dit allemaal goed is of dat er toch iets verkeerd zit?
Alvast heel erg dank!
Groet,
Merijn