minibikebrothers.nl

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

minibikebrothers.nl

Bericht door Gast »

nog meer mensen problemen gehad met minibikebrothers.nl???

wat een !CENSUUR! zaak zeg!!!!
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

kheb problemen met multi bike dat zijn echt Fli*kers
Marvin15
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Marvin15 »

vertel vertel :lol:
slipperman

Bericht door slipperman »

Hıer wou ık mıjn mınıbıke gaan bestellen dus wat ıs er mıs mee :P?
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

krijg gewoon geen antwoord meer terug terwijl ze iets niet goed opgestuurd hebben
eerst wel maar ze wouden niks doen en nu hoor ik helemaal niks meer bah
de winter
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door de winter »

mwa mijn ervaringen zijn anders :lol:
hij werd optijd bezorgt en moest geen rembourskosten betalen :D

en ja de minibike is niet super (is ook een chinees :P ) en om korting hoef je ook niet te vragen wand heb geprobeert met mn koppeling maar ze wilden me nog niet eens sterkere veertjes opsturen :(
JaMeSoN

Bericht door JaMeSoN »

een vriend van mij had er ze mini bike besteld maar die zou een maandag geleverd worden en die kreeg maar niks en hoorde niks dus wij bellen naar hun word er gezecht ja hij is zaterdag al verstuurd dus hij moet maandag komen tot slot komt die niet. dinsdag wij weer bellen jo hoe zit dat nou. en wat bleek hij was nog niet eens opgestuurd :?

vrijdag krijgen we eindelijk een minibike binne en in de verkeerde kleur en na 400x trekkken dee die het nog niet alles na gekeken bleek was de onsteking verrot dus alles weer op gestuurd en na 2 a 3 weken had die eindelijk de goed minibike die het dee hij lekte wel bij de bezine filter maarja
Gast

Bericht door Gast »

ik heb daar ook een minibike gekocht hij liep daar goed eenmaal thuis (weze ophalen want we wouden advies enzo.) loopt ie niet meer bleek de benzine kraan kapot te zijn en de onsteking echte sukkels daar!!
Gast

Bericht door Gast »

Jelte schreef:ik heb daar ook een minibike gekocht hij liep daar goed eenmaal thuis (weze ophalen want we wouden advies enzo.) loopt ie niet meer bleek de benzine kraan kapot te zijn en de onsteking echte sukkels daar!!
Wat kunnen hun daar aan doen?
Als hij daar goed liep, konden hun toch ook niet weten dat de benzinekraan kapot zou gaan en de onsteking.
de winter
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door de winter »

ja vind het ook beetje flauwekul eigenlijk

ze kunnen er tog ook niet aan doen dat die mini's niet in orde zijn :wink:
Gast

Bericht door Gast »

nee maar hij zei dat het blok na gekeken was en vernieuwd ja zeker als ie thuis niet 1x gelopen heeft klets
Gesloten