skelter naar mini wagen/ buggy
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
skelter naar mini wagen/ buggy
Hallo ik wil op me gewone skelter een motorblokzetten dat hij kan rijden kan iemand me vertellen wat het handigste is om te doen? of wat voor blok ik moet hebben ? alvast bedankt
ik heb ook een skelter met motortje. Ik heb hier voor een JLO G 50 blok 3 bak handgeschakelt voor gebruikt. Ik heb mijn gas van een strip en rond gemaakt dat las je aan mekaar en dan boor je een gat in de strip waar je je gaskabel door heen doe. Dan las je een stuk kokerprofiel op je frame en buig je een stukkie strip in een u wat om je pijpie past en dan nog een stukkie strip met een gaatje aan het kokertje lassen. Als je fotos van me skelter wil voor ideeen moet je het maar ff melden.
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
en dan draai je de kabel om de strip met de strip aan de striperde strippendeblondinethe miniman 3 schreef:ik heb ook een skelter met motortje. Ik heb hier voor een JLO G 50 blok 3 bak handgeschakelt voor gebruikt. Ik heb mijn gas van een strip en rond gemaakt dat las je aan mekaar en dan boor je een gat in de strip waar je je gaskabel door heen doe. Dan las je een stuk kokerprofiel op je frame en buig je een stukkie strip in een u wat om je pijpie past en dan nog een stukkie strip met een gaatje aan het kokertje lassen. Als je fotos van me skelter wil voor ideeen moet je het maar ff melden.

Jah zo is het.
als je een oude grasmaaier eb staan kan je beter heel de as der van pakken, sterk en mooie bandjes.Neluhz schreef:kan wel anders, diff van een grasmaaitrekker nemen, kun je ook je blokje zijwaarts zetten.derbi master schreef:dit heb ik jaren geleden ook gedaan, liep zeer leuk aleen jammer dat het 1 wiel aangedreven was maar dat kan niet anders.
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
Niks differentieel, gewoon op 1 wiel aandrijven, net zoals normale skelters, dit is dan mischien wel niet zo geweldig, maar voor zo'n puchblokje...derbi master schreef:als je een oude grasmaaier eb staan kan je beter heel de as der van pakken, sterk en mooie bandjes.Neluhz schreef:kan wel anders, diff van een grasmaaitrekker nemen, kun je ook je blokje zijwaarts zetten.derbi master schreef:dit heb ik jaren geleden ook gedaan, liep zeer leuk aleen jammer dat het 1 wiel aangedreven was maar dat kan niet anders.
Jah zo is het.