hoeveel pk ?????
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
hoeveel pk ?????
ik zou willen weten hoe hard dat je een gewoon chineesje kan laten gaan en hoeveel pk dat je die kan geven
Re: hoeveel pk ?????
Zo hard als jij er geld in pompt.tribalforce schreef:ik zou willen weten hoe hard dat je een gewoon chineesje kan laten gaan en hoeveel pk dat je die kan geven
beetje een rare vraag maar goed.
ja ik had er 1 die snel optrok.
en heb al een topic gemaakt zoals deze : hoe hard rijd ie van jou
mijne reed cker 60 niet super ofzo(snel voor een bami die gaan echt geen 55 als ze standaart zijn!!)
maar dan trok hij wel op het achterwiel weg!!
ook als ik de koppeling al aan liet grijpen en dan nog gas gaf ging hij nog, dus mooie power wheely's
mijne reed cker 60 niet super ofzo(snel voor een bami die gaan echt geen 55 als ze standaart zijn!!)
ook als ik de koppeling al aan liet grijpen en dan nog gas gaf ging hij nog, dus mooie power wheely's
- steurtje
- Moderator
- Contacteer:
hmmm nog geen 55 een originele bamie???souly schreef:ja ik had er 1 die snel optrok.
die van mij rijd 65 hoor origineel! en nu trekt hij super goed bijna wheelies dus ja