van 70kmph naar 80 of nog sneller....

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

van 70kmph naar 80 of nog sneller....

Bericht door Gast »

hoi, ik heb een imitatie chinees en vroeg me af of jullie weten hoe ik zo goedkoop mogelijk me bike kan tunen met zoveel mogelijk resultaat :P

gegevens nu:
luchtgekoeld
49.9cc
dell'orto carbarateur ( standaart 12mm toch? )

helpt een ander vliegwiel of scheelt het niets?
misschien andere carbarateur?

wie weet hier wat ik het beste kan doen????

alvast bedankt :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Ook al kijk ik zelf hier pas op het forum rond, ik heb toch al wel minstens 10 topics gezien als deze.

Maar wacht maar even, zal er eentje voor je zoeken.

klik

en nog eentje
Gast

Bericht door Gast »

:roll: :) :o :P :D dankje , normaal zoek ik wel met zoekfunctie maar had ik vanochtend geen tijd voor, mooie topic.....dus

BEDANKT!!!! :P
Neluhz

Bericht door Neluhz »

rij je al 70?
droom lekker verder :P
maar ontopic, andere carb (niet die stomme dure butterfly dingen!), uitlaat, membraam, ontsteking, vliegwiel
de winter
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door de winter »

Neluhz schreef:rij je al 70?
maar ontopic, andere carb (niet die stomme dure butterfly dingen!), uitlaat, membraam, ontsteking, vliegwiel
en cilinder :wink:
Neluhz

Bericht door Neluhz »

ook ja
of tunebeurt :)
Gast

Bericht door Gast »

op een stukje van 30 meter heb ik al bijna 50 gehaald, dan moet ik vervolgens wel erg goed remmen wil ik niet in het water komen :lol:

als ik rond die snelheid rijdt merk ik gewoon dat hij nog steeds behoorlijk z'n snelheid aan het opbouwen is...ik heb er een tellertje opzitten die is uitgeprobeerd met me broer ernaast op ze brommer, dus ik zal nog wel zien of hij ook werkelijk 70kmph gaat....

ik verwacht dat hij de 60 wel gaat halen :roll:

maar vertel is...waarom geloof je me niet? :oops:
de winter
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door de winter »

mokador schreef:
op een stukje van 30 meter heb ik al bijna 50 gehaald, dan moet ik vervolgens wel erg goed remmen wil ik niet in het water komen :lol:

als ik rond die snelheid rijdt merk ik gewoon dat hij nog steeds behoorlijk z'n snelheid aan het opbouwen is...ik heb er een tellertje opzitten die is uitgeprobeerd met me broer ernaast op ze brommer, dus ik zal nog wel zien of hij ook werkelijk 70kmph gaat....

ik verwacht dat hij de 60 wel gaat halen :roll:

maar vertel is...waarom geloof je me niet? :oops:
een orgineele chinees kan geen 70 :roll:

maarja als jij het zegt... :wink:
Gast

Bericht door Gast »

hee ja op dat alles na enzo is een goede afstelling ook heel belangrijk dan rijdt hij zowieso weer wat harder
:wink:
Gast

Bericht door Gast »

jep, daar ben ik ook me bezig... wil eerst nog van die rubber blokjes tussen me blok en me frame....word gek van dat getril :P

dan ga ik wat andere dingetjes aanpassen...
de winter
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door de winter »

rubberen blokjes?

denk dat je blokje dan nog al heel erg trilt :roll: :lol:
Gast

Bericht door Gast »

op de plaats waar het blok aan het frame vast zit , zitten niet van die rubberen blokjes om de schroeven...waardoor de trillingen van het blokje naar het frame gaan en van het frame naar de kappen, alles gaat dus trillen.

en als ik er van die rubberen blokjes onder doe zal dat een stuk minder zijn...
de winter
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door de winter »

ja maar moet je je blokje vanonder maar met 2 bouten i.p.v. 4 vast zetten dat heeft ongeveer zelfde effect als die rubberen blokjes van je :shock:

ofwel dan staad je blok niet meer goed vast :wink:
Gast

Bericht door Gast »

bij de bike van me oom hebben ze standaart al overal van die demping rubbertjes tussen gedaan ( de schroeven zitten gewoon evengoed vast alleen zit er rubber tussen.... )

heb jij ook een chinees of zelfbouw, fabriek? als jij dat getril niet heb hoe hebben ze dat bij jou dan verholpen? :? :?:
de winter
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door de winter »

als ik mn kuip eronder heb trilt die kuip idd wel maar heb hem er nooit onder en voor de rest nog nooit last van getril gehad :P
Gesloten