van 70kmph naar 80 of nog sneller....
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
van 70kmph naar 80 of nog sneller....
hoi, ik heb een imitatie chinees en vroeg me af of jullie weten hoe ik zo goedkoop mogelijk me bike kan tunen met zoveel mogelijk resultaat
gegevens nu:
luchtgekoeld
49.9cc
dell'orto carbarateur ( standaart 12mm toch? )
helpt een ander vliegwiel of scheelt het niets?
misschien andere carbarateur?
wie weet hier wat ik het beste kan doen????
alvast bedankt
gegevens nu:
luchtgekoeld
49.9cc
dell'orto carbarateur ( standaart 12mm toch? )
helpt een ander vliegwiel of scheelt het niets?
misschien andere carbarateur?
wie weet hier wat ik het beste kan doen????
alvast bedankt
Ook al kijk ik zelf hier pas op het forum rond, ik heb toch al wel minstens 10 topics gezien als deze.
Maar wacht maar even, zal er eentje voor je zoeken.
klik
en nog eentje
Maar wacht maar even, zal er eentje voor je zoeken.
klik
en nog eentje
op een stukje van 30 meter heb ik al bijna 50 gehaald, dan moet ik vervolgens wel erg goed remmen wil ik niet in het water komenNeluhz schreef:rij je al 70?
droom lekker verder
als ik rond die snelheid rijdt merk ik gewoon dat hij nog steeds behoorlijk z'n snelheid aan het opbouwen is...ik heb er een tellertje opzitten die is uitgeprobeerd met me broer ernaast op ze brommer, dus ik zal nog wel zien of hij ook werkelijk 70kmph gaat....
ik verwacht dat hij de 60 wel gaat halen
maar vertel is...waarom geloof je me niet?
-
- forum gebruiker
- Contacteer:
een orgineele chinees kan geen 70mokador schreef:op een stukje van 30 meter heb ik al bijna 50 gehaald, dan moet ik vervolgens wel erg goed remmen wil ik niet in het water komenNeluhz schreef:rij je al 70?
droom lekker verder
als ik rond die snelheid rijdt merk ik gewoon dat hij nog steeds behoorlijk z'n snelheid aan het opbouwen is...ik heb er een tellertje opzitten die is uitgeprobeerd met me broer ernaast op ze brommer, dus ik zal nog wel zien of hij ook werkelijk 70kmph gaat....
ik verwacht dat hij de 60 wel gaat halen
maar vertel is...waarom geloof je me niet?
maarja als jij het zegt...
op de plaats waar het blok aan het frame vast zit , zitten niet van die rubberen blokjes om de schroeven...waardoor de trillingen van het blokje naar het frame gaan en van het frame naar de kappen, alles gaat dus trillen.
en als ik er van die rubberen blokjes onder doe zal dat een stuk minder zijn...
en als ik er van die rubberen blokjes onder doe zal dat een stuk minder zijn...