Neluhz schreef:rij je al 70?
droom lekker verder
maar ontopic, andere carb (niet die stomme dure butterfly dingen!), uitlaat, membraam, ontsteking, vliegwiel
op een stukje van 30 meter heb ik al bijna 50 gehaald, dan moet ik vervolgens wel erg goed remmen wil ik niet in het water komen
als ik rond die snelheid rijdt merk ik gewoon dat hij nog steeds behoorlijk z'n snelheid aan het opbouwen is...ik heb er een tellertje opzitten die is uitgeprobeerd met me broer ernaast op ze brommer, dus ik zal nog wel zien of hij ook werkelijk 70kmph gaat....
op een stukje van 30 meter heb ik al bijna 50 gehaald, dan moet ik vervolgens wel erg goed remmen wil ik niet in het water komen
als ik rond die snelheid rijdt merk ik gewoon dat hij nog steeds behoorlijk z'n snelheid aan het opbouwen is...ik heb er een tellertje opzitten die is uitgeprobeerd met me broer ernaast op ze brommer, dus ik zal nog wel zien of hij ook werkelijk 70kmph gaat....
op de plaats waar het blok aan het frame vast zit , zitten niet van die rubberen blokjes om de schroeven...waardoor de trillingen van het blokje naar het frame gaan en van het frame naar de kappen, alles gaat dus trillen.
en als ik er van die rubberen blokjes onder doe zal dat een stuk minder zijn...
bij de bike van me oom hebben ze standaart al overal van die demping rubbertjes tussen gedaan ( de schroeven zitten gewoon evengoed vast alleen zit er rubber tussen.... )
heb jij ook een chinees of zelfbouw, fabriek? als jij dat getril niet heb hoe hebben ze dat bij jou dan verholpen?