Wilco probelemen nee toch? Zoja was er Wilco.. Ik heb trouwens lekker gereden in Mill 2de geworden.. Maarja spreek je wel kom je miss Dinsdag ook naar Zwolle? Zag er behoorlijk druk uit in Zaltbommel Lelyracing was het een beetje leuk
ja was te gek
idd druk zeker zo een 50 bikes over 3 uurtjes
ben tevreden over wat ik daar gepresteerd had alleen moest ik in de bochten gaan werken omdat me top niet zo snel was en mijn koppel te laat pakte maar goed het was top
Ja op het Laatst Was mijn Inbusboutje Los gelopen van mijn achterschijf en achter mijn Achterbrug blijfen hangen,
Toen heeft mijn Voortandwiel een Opflikker gehad, waardoor die in De eerste ronde die ik reed NA de problemen met mijn Achterbrug Brak mijn voortandwiel Af,
Voor de rest Top Gereden, Lekker Om weer In tekomen voor De volgende NMC in Stadskanaal.
hanske schreef:ik denk van bouke als ik me niet vergis want die zie ik vaak fotos maken in zaltbommel . [ jammer dat er ook niet een paar van ons tussen zitten ]
Ja die foto's waren inderdaad van mij.
Bij deze staan ze nu ook hier (beetje laat maar ja).
Er zijn er altijd die te snel gaan om op de foto te zetten ha ha ha!
zeg dat wel ja rook , ik heb als ik daar heb gereden 3 dagen erna nog last van mijn ogen , maar dat geeft niks want het blijft gewoon kicken dus we gaan er gewoon mee door .
ja ik reed heel even achter hem om em te bekijken vind et echt geinig niet dat het super snel gaat maar was leuk hoe hij dat bochtwerk maakte helemaal leunen