Ik wil dus zelf een minibike gaan maken maar voor ik begin heb ik nog wat vraagjes!

Ik wil dus een minibike maken met een puchblok maar wat voor uitlaat heb je dan nodig

alvast hartelijk bedankt
groeten tim en hou hem tussen de lijntjes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
LEEEESSSSS eerst gewoon is ff het forum voor je vragen gaan stellen ... alle antwoorden staan al een keer of 10 in het forumminimaxitim schreef:Hallo
Ik wil dus zelf een minibike gaan maken maar voor ik begin heb ik nog wat vraagjes!![]()
![]()
Ik wil dus een minibike maken met een puchblok maar wat voor uitlaat heb je dan nodigEn wat voor ketting gebruiken jullie om het wiel aan te drijven
En dan nog de laatste vraag
wat kost het bouwen van een minibike ongeveer
![]()
alvast hartelijk bedankt
Fzr-Paul schreef:LEEEESSSSS eerst gewoon is ff het forum voor je vragen gaan stellen ... alle antwoorden staan al een keer of 10 in het forumminimaxitim schreef:Hallo
Ik wil dus zelf een minibike gaan maken maar voor ik begin heb ik nog wat vraagjes!![]()
![]()
Ik wil dus een minibike maken met een puchblok maar wat voor uitlaat heb je dan nodigEn wat voor ketting gebruiken jullie om het wiel aan te drijven
En dan nog de laatste vraag
wat kost het bouwen van een minibike ongeveer
![]()
alvast hartelijk bedankt
Oke oke jij brengt het wat vriendelijker maar het komt op hetzelfde neerGoed antwoord FZR-paul!!
maar probeer het 's VRIENDELIJK te brengen!!
op deze manier lijk je wel een boerenl...
Ggrrtttzz
Wim
Tim, succes, maar hij heeft wel gelijk,
als je eerst dit Forum van voor naar achter doorleest, heb je in de eerste plaats veel leuk leesvoer, en in de tweede plaats andere vragen!!
Succes
Fzr-Paul schreef:Oke oke jij brengt het wat vriendelijker maar het komt op hetzelfde neerGoed antwoord FZR-paul!!
maar probeer het 's VRIENDELIJK te brengen!!
op deze manier lijk je wel een boerenl...
Ggrrtttzz
Wim
Tim, succes, maar hij heeft wel gelijk,
als je eerst dit Forum van voor naar achter doorleest, heb je in de eerste plaats veel leuk leesvoer, en in de tweede plaats andere vragen!!
Succes![]()
ennuh ben niet zo'n boerenL|_|L als ik lijk hoor