de bougie vonkte goed maar we dachten dat die met meer compresie het niet aan kon probleem: de bobine dus wij wissele hem om met mijne niks veranderd hale de trekstarter er weer af en draaien er af je weet wel als je trekstarter er af haalt dat ijzer wat er dan in rond draait (ben naam ff kwijt

ok valste lucht dus ? nee heleaas niet wij alles er af cabrateur er ook af met de hele bende mijn cabra er ook af en bij mijn gasnaald zat een beetje speling zijn dus niet

weer een idee cabra er af miss deugd het drijverdje niet wij houden de cabra naast elkaar en de verkeerde leek wel of die verbogen was je weet wel in je cabra dan gvd hoe heet het naja die was scheef maar dat ding zorgt er voor dat je niet te veel bezine krijgt en overstroomd wij beetje verbuige en perciesi werk mara om een verhaal kort te houden

Nope doet het nog niet weer cabra er af en dan als je naar je blok kijk er ook weer af toen zaggen we 1 klepje gingen we naar mijn bike kijken en jawel 2 KLEPJES wij kijken hoe je het er af haalde (simpel gewoon de schroefe draaier er achter en pats los was die en bleek hij was gebroken
Eindelijk maar help ons en onse vraag is Hoe heet dit (membraan) zodat we rond kunnen zoeken op sites om dit te bestelen en heeft iemand hier ervaring mee, en zou dit EINDELIJK het probleem oplossen