voetstepjes
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
voetstepjes
heey.
Ik heb een klein vraagje over mijn voetstepjes, want ik kom in de bochten altijd op de grond. nu heb ik er ook al ongeveen 2 cm af gehaald maar ze komen nog steeds op de grond en soms ga ik dan onderuit.
Wat kan ik hier het beste aan doen?? is het beter als al het plastic eraf is?
zodat er alleen nog ijzer over is.
alvast bedankt
Ik heb een klein vraagje over mijn voetstepjes, want ik kom in de bochten altijd op de grond. nu heb ik er ook al ongeveen 2 cm af gehaald maar ze komen nog steeds op de grond en soms ga ik dan onderuit.
Wat kan ik hier het beste aan doen?? is het beter als al het plastic eraf is?
zodat er alleen nog ijzer over is.
alvast bedankt
-
- forum gebruiker
- Contacteer:
ja deze was gewoon een buis die doormidden is geslepen en dan gewoon paar ik met hamer op slaan zodat hij in de goed vorm zit, bout eronder lassen en je kunt hem er zo onder schroeven
bij lucky 7 moet je trouwens eerst dat ronde buisje waar je voetsteun aan zit rond veilen en dan kun je die ook nog naar boven doen
ik denk dat goed helpt tegen schoenslijtage
gr rik
bij lucky 7 moet je trouwens eerst dat ronde buisje waar je voetsteun aan zit rond veilen en dan kun je die ook nog naar boven doen
ik denk dat goed helpt tegen schoenslijtage
gr rik
Zoals de voetsteuntjes van steurtje: lijkt mij erg gevaarlijk, bedenk maar eens, jij rijd op de kartbaan en raakt in botsing/rijd iemand aan enz enz, die 'voetstepjes' zijn dan net messen daar kun je iemand lelijk mee verwonden, mocht je bovenop iemand vallen/terechtkomen. Dat is mijn mening' athans. Gr
125cc 4 takt zelfbouw Proton style
daar heb je gelijk in, en veiligheid gaat voorop.dave schreef:Zoals de voetsteuntjes van steurtje: lijkt mij erg gevaarlijk, bedenk maar eens, jij rijd op de kartbaan en raakt in botsing/rijd iemand aan enz enz, die 'voetstepjes' zijn dan net messen daar kun je iemand lelijk mee verwonden, mocht je bovenop iemand vallen/terechtkomen. Dat is mijn mening' athans. Gr
weet je toevallig een winkel die ze verkoopt? en hoe groot zijn ze ongeveer?ruud schreef:Ik weet niet of het mogelijk is bij zo,n chinees om er polini voetsteuntjes op te zetten?
Groeten.
http://img334.imageshack.us/img334/3169 ... 0035ur.jpg
Is het zelfde idee als HANK heeft gemaakt.
Niels
Is het zelfde idee als HANK heeft gemaakt.
Niels
hop motorsport en hz bromshopganta schreef:daar heb je gelijk in, en veiligheid gaat voorop.dave schreef:Zoals de voetsteuntjes van steurtje: lijkt mij erg gevaarlijk, bedenk maar eens, jij rijd op de kartbaan en raakt in botsing/rijd iemand aan enz enz, die 'voetstepjes' zijn dan net messen daar kun je iemand lelijk mee verwonden, mocht je bovenop iemand vallen/terechtkomen. Dat is mijn mening' athans. Grweet je toevallig een winkel die ze verkoopt? en hoe groot zijn ze ongeveer?ruud schreef:Ik weet niet of het mogelijk is bij zo,n chinees om er polini voetsteuntjes op te zetten?
Groeten.
voetstepjes
klopt het dat je met een imitatie geen knie-down kan maken omdat je dan met je voetsteuntjes op de grond zit????
groeten
groeten