Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben wilko louws en woon "in" zoutelande. Ik ben 20 jaar, zit in het laatste jaar mbo werktuigbouwkunde in vlissingen, en ben geloof ik ook een beetje besmet geraakt met het minibike-virus.

Iets van drie jaar geleden heb ik mijn eerste minibike gemaakt, daar heb ik toen veel plezier mee gehad. toen volgde er een hele tijd niets, en een jaar terug heb ik er weer een gebouwd, met een puch blok, mk 65cc, 20mm mikuni, membraaninlaat op het carter + zelfbouwuitlaat. Dit reed best leuk, maar na een tijdje er op gereden te hebben, wilde ik eigenlijk al weer wat anders, bekend probleem waarschijnlijk....
Dus, nu al weer enkele maanden geleden heb ik weer een nieuw projekt opgestart. Want wat doe je als je ineens voor niet te veel geld een derbi watergekoeld zesversnellingen-blok (derbi) kan kopen van kim jobse (derbimaster hier op het forum).?????
Juist !!! je gaat er een minibike van maken. Nu heel wat maandjes later, begint het al wat te worden, er moet nog best wat aan gedaan worden, maar het begin is er:
Setup:
Airsal 50cc vlinderpoort
20mm mikuni
zelfbouwuitlaat