Schijfrem van een fiets.......
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Schijfrem van een fiets.......
Hallo daar,
Ik ga samen met een vriend een minibike bouwen, maar aangezien we niet halverwege voor nare verrassingen willen komen te staan, hebben we veel reseach gedaan.....Ik heb bijna jullie hele forum gelezen, maar vond niets over de schijfrem van een fiets. Is die bruikbaar, of is die te zwak En is het balhoofd van een fiets bruikbaar, als ik er zelf kroonplaten en vork oplas?
Alvast bedankt, Mogli
Ik ga samen met een vriend een minibike bouwen, maar aangezien we niet halverwege voor nare verrassingen willen komen te staan, hebben we veel reseach gedaan.....Ik heb bijna jullie hele forum gelezen, maar vond niets over de schijfrem van een fiets. Is die bruikbaar, of is die te zwak En is het balhoofd van een fiets bruikbaar, als ik er zelf kroonplaten en vork oplas?
Alvast bedankt, Mogli
- Wim
- forum gebruiker
- Contacteer:
Re: Schijfrem van een fiets.......
Absoluut goed bruikbaar, allebei, 'k heb zelf ook eerste een balhoofd van een mountainbike gehad als minibike balhoofd!!mogli schreef:Hallo daar,
Alvast bedankt, Mogli
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Contacteer:
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Contacteer:
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Contacteer:
joh je moet eigenlijk niet als mij zo moeilijk doen over een balhoofd dat kan je echt goed zelf maken! koop eerst een balhoofd setje. neem de maten op en koop dan een pijpje uizer of staal in die maten, afzagen en je hebt een balhoofd.. ik heb het frame van een puch er voor gemolerstreerd en ik kwam er daarna pas 8ter dat dat helemaal niet hoefde...
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
je kan goed schijfjes van een giant xtc 840 gebruiken, ik rijd erweleens mee op een mtb, en ze remmen zeer goed, en spontaan als ze goed zijn ontlucht e.d, ook de remklauw en schijf zijn niet zo heel erg groot, dus ik denk dat als je een adapter maakt en misschien de voorvork wat verbreed je al een heel eind komt
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Contacteer:
dit wil ik wel weten en liefst vandaag nog
want ik ga om hlaf 2 naar een dealer toe die veeeeeeel onderdelen heeft(jbmoto.nl)
die heeft een zolder en nog een verdieping vol met naafjes enz. die je voor 5eurie per stuk kan kopen
want ik ga om hlaf 2 naar een dealer toe die veeeeeeel onderdelen heeft(jbmoto.nl)
die heeft een zolder en nog een verdieping vol met naafjes enz. die je voor 5eurie per stuk kan kopen
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/