auch.. dat zag er best wel pijnlijk uit.. ferdi die zo op je inrijd. hij kon ook niet veel anders.
jullie allebij nog een beetje heel?? en jullie bikes?
ganta schreef:auch.. dat zag er best wel pijnlijk uit.. ferdi die zo op je inrijd. hij kon ook niet veel anders.
jullie allebij nog een beetje heel?? en jullie bikes?
Allebei nog heel, bikes ook
Ik heb een beetje een pijnlijke heup, maar niks om over te zeuren.
Ferdi is nog een keer hard gecrashed in de derde manche. Toen is z'n bike (lees:verfwerk) iets meer beschadigd, maar niks ergs.
oww okey dan ... dat word ff bijwerken voor Ferdi
ik hoor eigelijks nooit iets over erge ongelukken ofzo.. gebeuren die wel eens op zo'n circuit?? hoop et natuurlijk van niet, maar ik vroeg het me af.
ganta schreef:oww okey dan ... dat word ff bijwerken voor Ferdi
ik hoor eigelijks nooit iets over erge ongelukken ofzo.. gebeuren die wel eens op zo'n circuit?? hoop et natuurlijk van niet, maar ik vroeg het me af.
Zo af en toe gebeurd er wel eens iets... miss keer iets breken, of uit de kom..
maar echt niet elke wedstrijd...
9 van de 10 keer is het vallen en weer opstaan
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
ja koen...ik kan het wel vertellen maar doe jij het zelf maar...
en vertel gelijk hoe het er nu voor staat...zijn alweer een tijdje verder qua update van u..
gr.
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
dat was wel een heftige crash tussen joost en mij,joost maakte een flinke highsider zijn bike ging naar rechts en joost naar links waardoor ik de middenweg wou kiezen maar helaas Joost niet kon ontwijken,de klap was best heftig en m'n bike vloog een aardig eindje door de lucht...de 2e klapper on de laatste manche voor mij ging vele malen harder nadat ik een bocht naar links nam en maikel de lange mij passeerde wou ik vroeger op het gas,en dan krijg je hetzelfde effect wat Joost had,een flinke highsider kreeg ik te pakken waardoor ik vlak na de bocht midden op de ideale lijn te val kwam en wachtte op de klap van Fokko die vol op mij inreed,fokko kwam ook ten val en Jeroen wildeman kwam weer tegen fokko aan...fokko had een bult op zijn scheenbeen ter grote van een ei,jeroen was een tijdje buiten westen en diegene die dit ongeval veroorzaakte (ik dus)kon snel opstappen stuur effe rechtslaan en de wedstrijd uitrijden,na de wedstrijd zag ik de schade pas en dat was erger dan ik dacht,de tank/zit kombinatie was flink aan gort en de toerenteller beschadigd,de aan/uit knop stuk,clip-on zo krom als een hoepel en de achteras zo krom als een banaan voor de rest niks...alleen de volgende dag kon ik moeilijk uit m'n bed komen,ik heb nu alleen nog last van beide schouders,nek,onderbuik en m'n onderste rib....
Op 28 November 2004 ben ik onderuit gegaan op de kartbaan in Nijverdal. Met beide benen ben ik met een harde klap in de vangrail geschoven. De oorzaak was dat de minibike spontaan in de bocht volgas ging en samen met mij op het achterwiel in de vangrail schoof.
Ik had mijn middenvoetsbeentjes gebroken in mijn rechtervoet, in mijn linkerbeen had ik het scheenbeen en kuitbeen gebroken en daarbij was mijn linker enkel als een bloemkool gebroken. De pijn was onvoorstelbaar..
Na twee dagen ben ik geopereerd en hebben ze het netjes aan elkaar gezet. Daarna heb ik 13 weken in het gips gezeten.
Toen ik uit het gips kwam, ben ik begonnen met het revalideren. Twee keer in de week therapie. Dat valt vies tegen als je telkens met de neus op de feiten word gedrukt. Op dit moment heb ik nog steeds twee keer in de week therapie. Dit zal niet meer lang duren, veel vooruitgang zit er niet meer in. De bewegingsfunctie in mijn linder enkel is beperkt gebleven.
Het is de laatste tijd wel veel vooruit gegaan. Maar nog kan ik maar bijvoorbeeld 15 min hardlopen, daarna struikel ik over mijn eigen been..
Traplopen is bijvoorbeeld nog steeds een probleem. Na een drukke dag of lang stil gezeten te hebben kan ik en anderen goed zien dat ik niet normaal loop..
Al met al hoop ik dat het langzaam nog ietjes beter wordt..
De minibike is bijna weer helemaal zoals hij voor de crash was.. en zelfs beter.. Door de drukke werkzaamheden met mijn electronica project (doppler peiler) en mijn beperkingen heb ik er de laatste tijd niet veel tijd ingestoken.
Dat zeg je nu wel eventjes heel stoer... Realiseer je het je ook?
Denk daar maar eens over na...
Als je blijvend letsel hebt, zoals ik, dan praat je wel anders..
Daar gaat het niet over koen ik bedoel het is nu eenmaal een sport met risico en ik bedoel te zeggen als je geen risico wil lopen iets te breken .
Vandaar deze opmerking koen.Het wil niets zeggen dat ik niet weet wat letsel is dat heb ik ook vaak genoeg mee gemaakt.
Koen schreef:Op 28 November 2004 ben ik onderuit gegaan op de kartbaan in Nijverdal. Met beide benen ben ik met een harde klap in de vangrail geschoven. De oorzaak was dat de minibike spontaan in de bocht volgas ging en samen met mij op het achterwiel in de vangrail schoof.
Ik had mijn middenvoetsbeentjes gebroken in mijn rechtervoet, in mijn linkerbeen had ik het scheenbeen en kuitbeen gebroken en daarbij was mijn linker enkel als een bloemkool gebroken. De pijn was onvoorstelbaar..
Na twee dagen ben ik geopereerd en hebben ze het netjes aan elkaar gezet. Daarna heb ik 13 weken in het gips gezeten.
Toen ik uit het gips kwam, ben ik begonnen met het revalideren. Twee keer in de week therapie. Dat valt vies tegen als je telkens met de neus op de feiten word gedrukt. Op dit moment heb ik nog steeds twee keer in de week therapie. Dit zal niet meer lang duren, veel vooruitgang zit er niet meer in. De bewegingsfunctie in mijn linder enkel is beperkt gebleven.
Het is de laatste tijd wel veel vooruit gegaan. Maar nog kan ik maar bijvoorbeeld 15 min hardlopen, daarna struikel ik over mijn eigen been..
Traplopen is bijvoorbeeld nog steeds een probleem. Na een drukke dag of lang stil gezeten te hebben kan ik en anderen goed zien dat ik niet normaal loop..
Al met al hoop ik dat het langzaam nog ietjes beter wordt..
De minibike is bijna weer helemaal zoals hij voor de crash was.. en zelfs beter.. Door de drukke werkzaamheden met mijn electronica project (doppler peiler) en mijn beperkingen heb ik er de laatste tijd niet veel tijd ingestoken.
WOW
hoe was dat met de veilig heid daar dan?? Ik bedoel werd je snel geholpen? Want bij de kartbaan hier heb ik eigelijks nog nix gezien zoals een verband trommel of iets.
Ik vind het erg cool dat je weer minibike rijd, want ik weet zeker dat niet iedereen na zo'n crash was doorgegaan met deze sport.
en veel suc6 met het verder revalideren.