Racevliegwiel is zelfde als std
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Racevliegwiel is zelfde als std
Miss weten jullie t al, maar ik ben er v/d week agter gekomen, dat een Super licht vliegwiel, gewoon een std vliegwiel is, alleen dan zijn er steeds 2 schoepen weggefreest Dus voordat je zoon ding gaat bestellen, zou ik eerst zelf is proberen om zoon ding te maken... Lijkt me heel simpel.
Kijk maar op v-racer, je kan gewoon zien dat ze er af zijn gefreest. (je merkt trouwens wel verschil met zoon ding!!
Kijk maar op v-racer, je kan gewoon zien dat ze er af zijn gefreest. (je merkt trouwens wel verschil met zoon ding!!
ik zou het zelf niet doen , het vliegwiel dat je gekocht hebt is gebalanceerd... als je zelf eraan gaat zagen klopt het gewicht mischien niet meer , en dan loop je de kans dat het vliegwiel gaat slingeren...
dit kan als gevolg hebben dat je lagger sneller verslijt...
(denk ik) maar je kan het altyd proberen..
ps heeft ie nu niet te weinig koeling dan...?
kan je testen door een flink stuk te rijden...
als het motortje minder goed rijdt op het einde heeft ie te weinig koeling..
dit kan als gevolg hebben dat je lagger sneller verslijt...
(denk ik) maar je kan het altyd proberen..
ps heeft ie nu niet te weinig koeling dan...?
kan je testen door een flink stuk te rijden...
als het motortje minder goed rijdt op het einde heeft ie te weinig koeling..
- doede46
- forum gebruiker
moest je je koppeling niet inleveren dan?
want die word volgens mij gewoon bewerkt,v-racer stuur de koppelingen op naar *HANK* d8 ik.. ? correct me if i'm wrong..
MvG DoeDe
want die word volgens mij gewoon bewerkt,v-racer stuur de koppelingen op naar *HANK* d8 ik.. ? correct me if i'm wrong..
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
zelf ook gedaan
hoihoi
ik heb zelf ook op mijn vliegwiel schoepjes weggefreest,
gewoon met de dremel te keer gaan.
ik rij er nu al een tijdje mee rond,
je merkt het wel qua optrekken,maar het resultaat is niet overweldigend.
voor vraagjes en/of foto's ff een pm etje sturen
ik heb zelf ook op mijn vliegwiel schoepjes weggefreest,
gewoon met de dremel te keer gaan.
ik rij er nu al een tijdje mee rond,
je merkt het wel qua optrekken,maar het resultaat is niet overweldigend.
voor vraagjes en/of foto's ff een pm etje sturen
snelheid is niet leuk, het is geweldig!!
Re: vliegwiel
at Shadowman>
Helemaal oftopic hoor, maar ik vind je enorm droog das iets goeds. Ik vind je signature geweldig en bij woonplaats: Ja en het plaatje maakt het af. Geweldig
Helemaal oftopic hoor, maar ik vind je enorm droog das iets goeds. Ik vind je signature geweldig en bij woonplaats: Ja en het plaatje maakt het af. Geweldig
lichter race vliegwiel
het lichte racevliegwiel is niet zomaar een standaard vliegwiel waar een paar schoepen van afgehaald zijn.
het racevliegwiel is gecentreerd en gebalanceerd en de achterkant is ook afgedraaid. dat lukt je niet thuis
het racevliegwiel is gecentreerd en gebalanceerd en de achterkant is ook afgedraaid. dat lukt je niet thuis
racevliegwiel
Bij Multibike.nl hebben ze ook deze vliegwielen en daar kun je ook de krukas laten balanceren.
Ik heb daar mijn blok naar toe gebracht voor tuning. de poorten zijn vergroot na monteren van high presure kit, uitlaatpoort gepolijst. ik heb nu zoveel compressie dat het aantrekken al bijna fitness wordt, maar hij is wel super super snel
Ik heb daar mijn blok naar toe gebracht voor tuning. de poorten zijn vergroot na monteren van high presure kit, uitlaatpoort gepolijst. ik heb nu zoveel compressie dat het aantrekken al bijna fitness wordt, maar hij is wel super super snel