ik krijg die koppeling er met geen mogelijkheid er van af!!! echt alles wat op het forum te vinden was heb ik geprobeerd met een orgineel puch tandwiel, met een echte koppelingstrekker, zelfs met stuurblokjes
nu is er een gat dolgedraaid die heb ik uitgeboord en m8 schroefdraad in getapt ,toen weer geprobeerd gewoon met geen mogelijkheid kreeg ik dat @##$?> rot ding los... Gek wordt ik er van... wie heeft er een oplossing voor... geen harde acties als slijp je krukas doormidden> ik heb al een krukas erdoor gesloopt. dus heb ik een nieuwe gehaald met weer het zelfde probleem!
?#%!@ koppeling
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
?#%!@ koppeling
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
Ik neem aan dat je de kruk-as al uit het blok heb gehaald..
Zet de koppeling onder spanning met 1 van de hulp stukjes, zoals je zelf al beschrijft, en geef dan een goede klap met de hamer op het hulp stukje. De koppeling moet even schrikken!. Dat is wel eens vaker, doordat het conisch is zit het vaak erg vast. Anders even een nachtje in de wd40 of goed heet stoken!
Zet de koppeling onder spanning met 1 van de hulp stukjes, zoals je zelf al beschrijft, en geef dan een goede klap met de hamer op het hulp stukje. De koppeling moet even schrikken!. Dat is wel eens vaker, doordat het conisch is zit het vaak erg vast. Anders even een nachtje in de wd40 of goed heet stoken!