Aanloop koppeling slipt.
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Marvin15
- forum gebruiker
- Contacteer:
Aanloop koppeling slipt.
he
De start koppeling van m'n minibike slipt als ik hem wil aanlopen. Eerst was er niks aan de hand, maar sinds ik te wijnig olie had en het aangevuld had met wat motorolie slipt hij..
Ik heb net alles afgetapt, en de koppelingsplaten schoongespoten en droog gemaakt met remmenrijniger en weer met de goede olie bijgevuld, maar nu slipt hij nog steeds
Het vliegwiel komt zeg maar 1x in de 4 slagen ofzo met een zacht kort stootje een slag verder
Wat zou het kunnen zijn? De koppelingsvoering lijkt nog prima te zijn (dikte)
De start koppeling van m'n minibike slipt als ik hem wil aanlopen. Eerst was er niks aan de hand, maar sinds ik te wijnig olie had en het aangevuld had met wat motorolie slipt hij..
Ik heb net alles afgetapt, en de koppelingsplaten schoongespoten en droog gemaakt met remmenrijniger en weer met de goede olie bijgevuld, maar nu slipt hij nog steeds
Het vliegwiel komt zeg maar 1x in de 4 slagen ofzo met een zacht kort stootje een slag verder
Wat zou het kunnen zijn? De koppelingsvoering lijkt nog prima te zijn (dikte)
- Wim
- forum gebruiker
- Contacteer:
Re: Aanloop koppeling slipt.
Marvin15 schreef:maar sinds ik te wijnig olie had en het aangevuld had met wat motorolie
Yo
da was nie slim.......en je oorzaak!!!!
waar heb je je carter nu mee gevuld????
groetjes
Wim
Laatst gewijzigd door Wim op di 20 sep 2005, 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Re: Aanloop koppeling slipt.
... niet slim !Wim schreef:Marvin15 schreef:maar sinds ik te wijnig olie had en het aangevuld had met wat motorolie (dikte)
Wat wel kan... als je ooit problemen hebt met te warme olie. ATF3 automaten bak olie voor auto`s.. werkt wel perfect en kan beter tegen de warmte
maar NOOIT 2 verscillende olie`s door mekaar heen doen..
even alles aftappen en nieuwe olie erin ( zou gewoon puch maxi olie doen in jou geval )
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
- Marvin15
- forum gebruiker
- Contacteer:
Heb ik gedaan. Olie voor tomos en puch, pw10 ofzo dacht ik. Zon flesje van 250ml, totdat het uit de bijvul opening kwam zetten..
BTW, ik heb geen kabel..
Ik druk het heveltje met de hand naar achter, heb hem zelfs al zover gehad dat hij zelf bleef staan, of verder sprong..
Ik zit eraan te denken dat mischien dat rondje waar je tegen aan drukt versleten is.. KUn je die los kopen?
BTW, ik heb geen kabel..
Ik druk het heveltje met de hand naar achter, heb hem zelfs al zover gehad dat hij zelf bleef staan, of verder sprong..
Ik zit eraan te denken dat mischien dat rondje waar je tegen aan drukt versleten is.. KUn je die los kopen?