minibike winnen met touwtje trekken!!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
minibike winnen met touwtje trekken!!
hoi, ik kwam v/d week even bij de kermis kijken...staat er zo'n tentje waar je een minibike kon winnen haha word ook steeds gekker hierzo
laat me raden : volgend jaar-> gratis minibike bij je happy meal met mengbeker gereedschapzetje en een paddockstand en als je er een milkshake bij neemt zit er ook een powerfilter op
vinden jullie niet dat ook dit het op de weg rijden stimuleert?
laat me raden : volgend jaar-> gratis minibike bij je happy meal met mengbeker gereedschapzetje en een paddockstand en als je er een milkshake bij neemt zit er ook een powerfilter op
Re: minibike winnen met touwtje trekken!!
Vind ik al sinds het begin van het bestaan van die goedkope dingen..mokador schreef:
Laatst gewijzigd door Jvdw#59 op di 20 sep 2005, 15:39, 2 keer totaal gewijzigd.
ik al een hele tijd niet meer ( ik heb mijn lesje wel geleerd met dat topic dat ik geplaatst had )
chineesjes rijden ook op het circuit...ik ben het er wel een beetje mee ens dat voornamelijk chineesjes op de weg rijden, maar dat is ook niet zo gek want iemand die 'just for the fun' rijd zoals ik hoeft geen blata van 2000 euro
chineesjes rijden ook op het circuit...ik ben het er wel een beetje mee ens dat voornamelijk chineesjes op de weg rijden, maar dat is ook niet zo gek want iemand die 'just for the fun' rijd zoals ik hoeft geen blata van 2000 euro
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Contacteer:
het stimuleert het zeker...maar je moet uitgaan van het verstand van mensen...
ik vind het aan de ene kant ook heel goed dat er goedkope minibike's zijn...
dat stimuleert het zelfbouwen van bikes tegen lagere prijs dan die superdure polini onderdleen etc...
gegroet
ik vind het aan de ene kant ook heel goed dat er goedkope minibike's zijn...
dat stimuleert het zelfbouwen van bikes tegen lagere prijs dan die superdure polini onderdleen etc...
gegroet
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
...
LoL
Tuurlijk stimuleert het, maar alles stimuleert. Ik zie liever zo'n cheap ass chinees op de weg dan een Stamas. Uiteindelijk als ze dan verboden worden krijg je het zo dat je moet kunnen aantonen dat je op het circuit rijd en dat je een goedgekeurde bike moet hebben. Daar zorgt de minibike bond wel voor.
Tuurlijk stimuleert het, maar alles stimuleert. Ik zie liever zo'n cheap ass chinees op de weg dan een Stamas. Uiteindelijk als ze dan verboden worden krijg je het zo dat je moet kunnen aantonen dat je op het circuit rijd en dat je een goedgekeurde bike moet hebben. Daar zorgt de minibike bond wel voor.
Re: ...
Het KAN niet verboden worden (Op openbare weg is het al natuurlijk) maar ze kunnen de verkoop niet verbieden want als ik wil heb ik het recht om in mijn achtertuin rondjes te rijden (tot 10 uur `s avonds dan kunnen ze gaan zijken voor geluidsoverlast).Xigh schreef:LoL
Danny