Verslag 8e nmc te Zwolle senioren a

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

ruud
forum gebruiker

Verslag 8e nmc te Zwolle senioren a

Bericht door ruud »

8e nmc wedstrijd te Zwolle 24 september
Gisteren heb ik meegedaan aan een nk wedstrijd in Zwolle.De wekker ging hier in Tilburg om 3:45 erg vroeg hoor toen alles gedaan en naar stefan gegaan de buurman.Hier ales in geladen en naar sliedrecht toegereden waar ik over zou stappen ik de bus van john en peter ( 2 wedstrijd rijders) nou dat gedaan en op naar zwolle.Naar 2 uur rijden kwamen we aan op de karba in zwolle waar het nk vandaag zou plaats vinden.We waren er om half 8 in de ochtend op het circuit en we gingen alles opbouwen en ons inschrijven.De baan was nog erg nat van de nacht het was dan ook spek en spek glad in de bochten dus dat was oppassen.We gingen onze eerste training rijden en ik heb nog geen regenbanden dus ik stond op slicks nouja iedereen durfde dat blijkbaar wel aan dus ik ging met slicks rijden.na een rondje gereden te hebben ging ik onderuit met een kleine !CENCUUR! voor de bocht bij start finish.Geen punt motor opgepakt en door gegaan 2e ronde weer een schuiver in een bocht waar het nog gladder was omdat daar olie op de baan lag dus dat was niet zo leuk.Nou toen was deze training voorbij en ik was niet tevreden door mijn valpartijen.Daarna de 2e training deze ging veel beter en ik kon al wat harder rond rijden terwijl het nog steeds glad was dus erg oppassen was.Daarna ging ik me opmaken voor de wedstrijden.
De eerste manch ging opzich best goed er waren 4 uitvallers dus ik was van de 18 rijders 14e geworden.
2e manch ging volgens mijn gevoel niet lekker maar toch was dit mijn beste manch van de 3 daar ha dik mijn snelste ronden in gezet dus dat was best raar.Toen de 3e manch deze ging niet goed ik kon me niet meer voledig geven omdat ik best wel moe was zoals vele rijders maar toch pakte ik bij de start enkele rijders deze heb ik later voorbij moeten laten gaan omdat ze nog wat te snel waren.Voor de rest heb ik een hele berg weer geleert en ook ervaring opgedaan met me motor in de regen.Volgend seizoen daar heb ik heel veel zin in en ik heb nu vele maanden tot maart om alles te gaan kopen voor het nk van volgend jaar.
Groetjes van ruud 129#
Bron:www.ruud-racing.tk
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Plaats reactie