Verslagje Traxx te Uden (2 oktober)

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Verslagje Traxx te Uden (2 oktober)

Bericht door Twan »

Zo het zit er weer op.

Wat een dag vandaag zeg. Gisteren avond nog om 21.00 uur weg voor een koppelingsklok om hem vandaag toch klaar te hebben.
Maar toen paste die klok niet.

Dus even bellen naar *geen sponsor* dacht ik. Na 20 onbeantwoorden gesprekken achter te hebben gelaten vanmorgen weer geprobeerd met succes. Afgesproken dat Theo een tandwiel en kompleet huis van Blata mee zou nemen.
Het koppelingshuis erop en rijden dacht ik. Nou na 2 rontdjes weer van de baan met WEER het zelfde koppelingsprobleem dacht ik. Maar na het afstellen EINDELIJK dan geen klachten meer en heb de hele tijd gaaf kunnen rijden in Uden met mijn BZM polini koppeling en orgineel huis van Blata.

De opkomst was voor de eerste keer een groot succes te noemen. Er waren 36 rijders. Ik heb alleen geen rijd gehad voor foto's dus hoop dat die iemand anders heeft.

Verder gezellig nagebabbeld in het cafe gedeelte en op naar de volgende keer.
Normaal wil en maak ik geen reclame maar deze keer moet ik toch een speciaal bedankje plaatsen voor Theo *geen sponsor* voor de perfecte service die hij aan mij maar ook aan vele rijders heeft geleverd. Er zijn namelijk wat koppelingen gesneuveld vandaag.

Groeten Twan
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gast

Bericht door Gast »

BEN ZEER BENIEUWD NAAR DE FOTOS .kom mischien ook nog wel een keer naar uden toe . omdat de NMC"s helaas weer voorbij zijn groeten peter #30 :wink:
Gast

Bericht door Gast »

hej indiaan als die baan voor jou maar breed genoeg is jij gaat toch nogal eens erbij liggen(gein) ik wil ook wel in uden gaan race wanneer kun je er terecht grc team horst #69 en #24
Gast

Bericht door Gast »

he snelle 69 kijk maar eens op AGENDA daar staan de datums op waneer je in UDEN kun racen < die baan is wel wat voor jou denk ik want jij bent toch niet zo snel > en ik wel :P :P :P groet p #30
Jeremy
forum gebruiker

Bericht door Jeremy »

Hey ,

Miss kom ik ook wel een X na Uden :wink:
Dan is het Zooitje Compleet :)
Mah moet eerst Ff opzoeken waar uden ligt :oops: :wink:

Greetszz : Jeremy # 61
Gast

Bericht door Gast »

daar mag jij niet komem jer moet je een paspoort aan vragen anders kom je er niet in
jesse-13

Bericht door jesse-13 »

racingteam30 schreef:he snelle 69 kijk maar eens op AGENDA daar staan de datums op waneer je in UDEN kun racen < die baan is wel wat voor jou denk ik want jij bent toch niet zo snel > en ik wel :P :P :P groet p #30
Niet te goed over jezelf praten he 8)
Boertje
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Boertje »

peter heeft wel gelijk. Hij is echt snel als de mini bike het doet 8) 8) 8)
hanske

Bericht door hanske »

je kunt er fijn rijden daar in uden en vooral als je van bochten werk houdt , want bochten zitten er genoeg in daar. het is echt een aanrader hoor.
Jantjuh #96
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Jantjuh #96 »

Het JaGuTo Racing Team was er ook..

Het was een leuke baan en we komen zeker nog wel eens een keertje terug! :wink:

En ik ben ook wel benieuwd naar de foto's.. :)
[url=http://members.home.nl/jantjuh96][b]www.JaGuToRacing.nl[/b][/url]
[size=75]NK Zelfbouw Lucht 2007: 2e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2008: 1e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2009: 7e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2010: 2e plaats (tussenstand)[/size]
Gast

Bericht door Gast »

gj-racing komt de 16e wel ff kijken en gaan er over een paar weken zeker eens rijden dus tot zondag. gr de race direckteur # 69
Plaats reactie