Verslagje Traxx te Uden (2 oktober)
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Twan
- forum gebruiker
- Contacteer:
Verslagje Traxx te Uden (2 oktober)
Zo het zit er weer op.
Wat een dag vandaag zeg. Gisteren avond nog om 21.00 uur weg voor een koppelingsklok om hem vandaag toch klaar te hebben.
Maar toen paste die klok niet.
Dus even bellen naar *geen sponsor* dacht ik. Na 20 onbeantwoorden gesprekken achter te hebben gelaten vanmorgen weer geprobeerd met succes. Afgesproken dat Theo een tandwiel en kompleet huis van Blata mee zou nemen.
Het koppelingshuis erop en rijden dacht ik. Nou na 2 rontdjes weer van de baan met WEER het zelfde koppelingsprobleem dacht ik. Maar na het afstellen EINDELIJK dan geen klachten meer en heb de hele tijd gaaf kunnen rijden in Uden met mijn BZM polini koppeling en orgineel huis van Blata.
De opkomst was voor de eerste keer een groot succes te noemen. Er waren 36 rijders. Ik heb alleen geen rijd gehad voor foto's dus hoop dat die iemand anders heeft.
Verder gezellig nagebabbeld in het cafe gedeelte en op naar de volgende keer.
Normaal wil en maak ik geen reclame maar deze keer moet ik toch een speciaal bedankje plaatsen voor Theo *geen sponsor* voor de perfecte service die hij aan mij maar ook aan vele rijders heeft geleverd. Er zijn namelijk wat koppelingen gesneuveld vandaag.
Groeten Twan
Wat een dag vandaag zeg. Gisteren avond nog om 21.00 uur weg voor een koppelingsklok om hem vandaag toch klaar te hebben.
Maar toen paste die klok niet.
Dus even bellen naar *geen sponsor* dacht ik. Na 20 onbeantwoorden gesprekken achter te hebben gelaten vanmorgen weer geprobeerd met succes. Afgesproken dat Theo een tandwiel en kompleet huis van Blata mee zou nemen.
Het koppelingshuis erop en rijden dacht ik. Nou na 2 rontdjes weer van de baan met WEER het zelfde koppelingsprobleem dacht ik. Maar na het afstellen EINDELIJK dan geen klachten meer en heb de hele tijd gaaf kunnen rijden in Uden met mijn BZM polini koppeling en orgineel huis van Blata.
De opkomst was voor de eerste keer een groot succes te noemen. Er waren 36 rijders. Ik heb alleen geen rijd gehad voor foto's dus hoop dat die iemand anders heeft.
Verder gezellig nagebabbeld in het cafe gedeelte en op naar de volgende keer.
Normaal wil en maak ik geen reclame maar deze keer moet ik toch een speciaal bedankje plaatsen voor Theo *geen sponsor* voor de perfecte service die hij aan mij maar ook aan vele rijders heeft geleverd. Er zijn namelijk wat koppelingen gesneuveld vandaag.
Groeten Twan
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
- Jantjuh #96
- forum gebruiker
- Contacteer:
Het JaGuTo Racing Team was er ook..
Het was een leuke baan en we komen zeker nog wel eens een keertje terug!
En ik ben ook wel benieuwd naar de foto's..
Het was een leuke baan en we komen zeker nog wel eens een keertje terug!

En ik ben ook wel benieuwd naar de foto's..

[url=http://members.home.nl/jantjuh96][b]www.JaGuToRacing.nl[/b][/url]
[size=75]NK Zelfbouw Lucht 2007: 2e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2008: 1e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2009: 7e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2010: 2e plaats (tussenstand)[/size]
[size=75]NK Zelfbouw Lucht 2007: 2e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2008: 1e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2009: 7e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2010: 2e plaats (tussenstand)[/size]