Ik heb zo'n zelfde gehad. Het licht is leuk maar doet niets. het zijn dus richting aanwijzers. remlicht achter is wel leuk. Maar ik heb hem gesloopt voor mijn zelfbouw omdat er veel problemen mee waren. 3 bobines zijn spontaan kappot gegaan bij dat ding.
Hij gaat ook niet spectaculair hard.
Het scheelt geloof ik nogal in prijs of je lichten hebt of niet. Ik zou dus voor die zonder lichten gaan want dan hou je geld over om te knutselen aan je bike.
eey ik had een vraagje want er staat bij dat die 60 km per uur gaat en bij die zonder licht ook, gaat die nou langzamer of niet dan de west zonder licht.
op deze site staat de west zonder licht er staat ook dat er een elektrichse starter op zit ,is dit denk je waar, of een foutje van de site.
en nog 1 vraagje over die uitlaat, dat als er geen eind stuk op de uitlaat zit zo een plastic achtig ding.
is het dan een helle andere uitlaat of gewoon die uitlaat zonder dat plasice dingetje
Ten 1e ben jij niet bevoegt om bij amazing te kopen omdat het een groot handel is en ten 2e als je serieus op de site had gekeken zag je dat de west geen electrische start heeft maar de yamaha R1 het model dat er onder staat