Ik heb een lekke band gehad, dus moest het hele wiel eraf.
Nu is mijn band weer goed, maar nu loop elke keer mijn ketting eraf.
Hoe kan ik er zeker van zijn dat mijn achterwiel er wel recht in zit??
Als je ketting er niet meer vanaf loopt zal je wiel wel weer recht zitten!!! Whahaaha, nee je moet gewoon ff kijke oftie bij je rem niet aanloopt, je kan zo zien of je wiel scheef staat en misschien is je tandwiel wel krom! en ligt daar het probleem.
remschijven van een chineesje zit bijna altijd een slingertje in , deze lopen dus ook bijna altijd ietsje aan...pak even een schuifmaat en ga net zo lang zitten draaien aan je spannertjes tot de as aan beide kanten gelijk staat
Je kunt het ook wel aardig op gevoel doen, als je geen knik in je ketting ziet bij je achtertandwiel en je wiel draait gewoon goed dan is het vaak ook wel goed. Zo heb ik hem al 4 keer erin gezet en ketting is er nog nooit afgevlogen (oke 1 keer omdat ik hem te slap had staan)
ik zet hem ook altijd op gevoel weer goed recht...maar als je serieus gaat race ( ik weet niet of hij dat doet) en hij staat een halve cm meer naar voren aan de rechterkant zal je dat wel merken denk ik
ik kan hem wel helemaal afstellen, maar volgende week ligt hij toch weer uit elkaar om iets te veranderen