minibike parts inkoopactie?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gebruikersavatar
racechinees
forum gebruiker
Berichten: 396
Lid geworden op: vr 02 sep 2005, 13:17

minibike parts inkoopactie?

Bericht door racechinees »

Hey,

Ik heb contact gezocht met een dragon performance. Met de vraag of we korting konden krijgen als we een partij bij hun afnamen. Hier hadden zij wel interesse in maar dat was afhankelijk van de bestelling en de hoeveelheid:

Zij konden mij de volgende prijzen geven:

aluminium trekstarter met aluminium tandwiel = 35 euro
aluminium race voetsteuntjes = 15,-
uitlaat bovenlangs? = 65,-
uitlaat onderlangs? = 75
race koppeling 2 segmenten = 40,-
powerfilters met adapter = 15,-
sproeiers = 2,-
aluminium pull start tandwiel (los, zie 1e product) = 10,-
plastic pull start tandwiel tandwiel = 5,-

Ik heb ook als eens op ia.net rond gevraagd, maar daar zei iemand al dat de prijzen niet goed genoeg waren :? maar toen vroeg ik dus een website, maar tot nu toe heeft niemand een website kunnen geven waar het goedkoper was. heb zelf ook gezocht, maar kon niets vinden.

Als er interesse is, dan ga ik verder informeren. Het is de bedoeling dat het non-profit blijft.

als iemand plaatjes wilt zien, dan kunnen ze terecht op de site van dragon performance, of anders vraag ik ze wel of ze die naar me toe willen mailen dan zet ik ze hier neer.

maarja, ik weet niet of het uberhaupt mag (een inkoopactie). maar dan moeten de moderators het maar even zeggen en er een slotje op doen.
Blackvelvet

Bericht door Blackvelvet »

link?
Gebruikersavatar
racechinees
forum gebruiker
Berichten: 396
Lid geworden op: vr 02 sep 2005, 13:17

Bericht door racechinees »

http://www.q-max.nl/dragonracing heb daar ook even gekeken, maar niet alle producten staan er op, zal denk ik wel binne kort erop komen

[edit] de onderdelen passen op de sendai aikido en alle andere rip offs
sommige onderdelen passen volgens mij ook op de scooter ninjo en alle andere rip offs
Gebruikersavatar
racechinees
forum gebruiker
Berichten: 396
Lid geworden op: vr 02 sep 2005, 13:17

Bericht door racechinees »

Laat maar jongens, er komt van mijn kant al geen ia meer. www.buyathome.nl heeft nu ook scherpe prijzen. Met van alles. ik zou zeggen neem daar eens een kijkje.
Gesloten