Tai Chi Probleem

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: minipower, Patrick, Lg tweewielers, DMZohrab

Gesloten
Gast

Tai Chi Probleem

Bericht door Gast »

Hallo,

mijn probleem is, zodra ik hem start kan ik wel gewoon rijden, zodra ik het gas loslaat valt hij uit, hij is al warm,heb zelf al eerder een andere bike gehad, choke is eraf,benzine kraan zit er niet(kan ik iig niet vinden),en ik heb op cabarateur nog probere te verstellen wat niet lukte

Alvast bedankt!
Gast

Bericht door Gast »

Dus als je géén gas geeft, dan slaat je motor af? Dan staat waarschijnlijk je stationair niet goed. Er zit als het goed is ergens een schroefje aan de zijkant op je carburateur, en als je die nou wat verder naar binnen draait, dan blijft je motor als het goed is wel gewoon lopen wanneer je geen gas geeft...
Laatst gewijzigd door Gast op wo 05 okt 2005, 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.
ruud
forum gebruiker

Bericht door ruud »

kraan zit er niet(kan ik iig niet vinden)
Uhm wat wil je hier mee zeggen want iedere bike heeft een bezine kraan :) voordat hij afslaat,gaat hij dan hoger in zijn toeren lopen ?
Geef een beetje meer uitleg wat je allemaal al hebt geprobeert :)
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Waarschijnlijk een automatische benzine kraan? Ik heb er ook geen op mijn Dellorto 14mm. Hij sluit vanzelf af.
Niek

Bericht door Niek »

Immitatie xD
Gast

Bericht door Gast »

immitatie van *geen sponsor*.nl sure! :D

ik heb al met dat schroefje liggen kloten, hij moet ook heel hoog op zijn toeren komen voordat hij wegkomt,als ik aan het rijden ben, en ik laat mijn gas los om te rennen, dan valt hij al uit!
Gast

Bericht door Gast »

Stationair iets hoger zetten met de stationairschroef?
Gast

Bericht door Gast »

Dat heb ik ook al gezegt alleen hij heeft dat al geprobeerd :S nu snap ik der niks meer van :P
Gast

Bericht door Gast »

oke het is al gefixt, bleek dus iets met de gaskabel te zijn ofzo:S
Gast

Bericht door Gast »

Duality schreef:oke het is al gefixt, bleek dus iets met de gaskabel te zijn ofzo:S
Weet je wat het precies was?

Ik heb namelijk exact hetzelfde probleem. Stationair schroef verstellen helpt niks helaas. Gaskabel verstellen bij mijn gashendel helpt ook niet. Is maar mm werk. Hoe kan ik hem het beste verstellen bij de carb want ik neem aan dat dat de oplossing is?
Gast

Bericht door Gast »

bleek iets met de cabarateur te zijn, ik heb een nieuwe gekregen van de maatschappij, fabrieksfout
Gesloten