Ik heb een power one cilinder gekocht maar ik wil hem nu wel een stuk sneller gaan maken ,
Ik ben zelf geen tuning expert maar ik wil wel wat gaan tunen aan mijn cilinder . ( voor de mensen die gaan zeuren dat ik er niet aan moet beginnen ; Met een beetje hulp lukt het wel
Heeft iemand een poortmap van een getunder P,W, cilinder ?
En ik ga ook een carter membraam maken maar weet iemand waar ik goed vloeibaar metaal/alu kan halen ?
Alvast bedankt
Lg
~bXt~
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
mare ik heb een tijdje geleden in een winkel kneedbaar staal ofzo gezien. Dat waren van die dingen die je ook kon kneden en waren 10 euro per staafje zijn die dan niet goed genoeg
dit staat er op de puchmaxi site bij het membraam op het carter maken:
en de gouden tip: bizon permanent repair 'universal.' oftewel een 2 componenten expoxystick. gewoon te koop bij de praxis voor 5€
Je moet sowieso devcon gebruiken. Dat is super spul en kan echt tegen hoge temperaturen. Ik heb wel eens 110 graden gemeten op mijn carter..
Die alu sticks of epoxy is niets, dat kan niet tegen benzine en hoge temperaturen. Op het puchforum stonden ooit een paar foto's van opgelost kneedbaar aluminium. Het blok en de onderdelen waren rijp voor de ronde ton..
Koen schreef:Je moet sowieso devcon gebruiken. Dat is super spul en kan echt tegen hoge temperaturen. Ik heb wel eens 110 graden gemeten op mijn carter..
Die alu sticks of epoxy is niets, dat kan niet tegen benzine en hoge temperaturen. Op het puchforum stonden ooit een paar foto's van opgelost kneedbaar aluminium. Het blok en de onderdelen waren rijp voor de ronde ton..
maar hoe duur kost die devcon dan?
Ik ben mischien van plan om dit in de winter te gaan proberen als ik genoeg heb gespaard...
Ja vind ik ook DAVE van het forum kan dat lassen bij ons op het ROC maar ik ben nu nog niet zo goed in lassen en het moet wel goed gebeuren anders heb je er ook niks aan .
Maar het komt hopelijk wel goed .
Ik ben op zoek naar DEVCON en dat scheint wel goed te werken ~~
*Lg*
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]