Nou ik ben zondag naar ulrum geweest en het was zeker geslaagd ,
Ik vond het 1000000x leuker dan een kart baan

Ten minste als er ook ander lui van het forum zijn ,.... ik heb met erik de wit gepraat , untiej , roel loos ,Ferdi

Er leuk alleen heb ik er wel moeite voor moeten doen , naast mijn drukke schema moest ik de bike ook nog maken

De hele week al !CENSUUR! geslapen en 1 nacht helemaal niet i.v.m. examen stress voor het auto examen

En zondag er nog is om 06.30 er weer uit .... om 07.15 naar een vriend van mij gereden om hem op te halen ... toen de mini nog testen ..... die dee het niet dus reden we maar gewoon voor de lol naar friesland ..
Na 2.5 uur rijden waren we er en hebben we ff zitten lullen met alleenmaal lui daar rkp dude erik enz en toen hebben ze me overgehaald om toch maar is ff mijn bike te maken want ik kon noch 2 uur rijden ...
Toen heb ik er een bing carb op gezet ( ik had er een dellorto 17.5 op maar het spruitstuk was lek

Na de bing erop gezet te hebben kon ik wel weer een beetje rijden alleen liep hij zwaar klote ..
En aan het einde had ik een lekke ban en stevie had die ook en doede had zijn tandwiel eraf liggen ...
En de Nk rijders zijn vlele malen sneller dan mij

Maar het was wel leuk

alleen kreeg ik mijn bike niet goed want het spruitstuk had gekergen van dave was zo krom als een hoepel en lekte giga veel valse luch ...
Zie foto's
zo stond hij erbij 'ik was lekker aan het sleutelen tot 3.15 snachts en er zeer vroeg weer uit

Zo stond de bike erbij na ulrum

De bing die ik er op gezet heb omdat de dellorto niks werd , hij liep wel slecht met een bing ....

Het spruitstuk zoals op de foto te zien is , hij is kom

Na nog ff vlakken :

het resultaat

Dat was het dan weer
*Lg*
-------------------------------------------------------------------------------------
Hier een paar fototjes

Het frame was mooi gepolijst maar dat is door het racen weer vervaagd ..

Een foto van de RPT teller ..
--------------------------------------------------------------------------------------
Dus dit zijn de officieele maten .. ik heb er wel een paar vragen over :
Afmetingen midibike's = zelfbouw
Wielbasis max 730mm
lengte max 1060mm
zithoogte max 460 mm
hoogte max 620 mm
*Lg*
Even een update :
Ik ben al weer een tijdje bezig met mijn bike

De volgende dingen zijn er aan veranderd ..
Hpi ontsteking erop gezet en staat nu op 2,2 mm
Proma uitlaat eraf en een leovince ZX eronder gemaakt
Aangepast spruitstuk gemaakt en helemaal aangepast van binnen voor een betere doorstroom
verstelbare stepjes gemaakt ..
en nog wat dingentjes

Hier een paar foto's met uitleg

Hier een foto waar op de bike nu mooi te zien is

Hier een foto van mijn nieuwe spruitstukje .. met een polini foam filter en overlopende doorlaating ..

Foto van me nieuwe uitlaat een leovince ZX .. hij loopt er wel mooi op vind ik zelf ..

een foto van mijn blok met het nieuwe spruitstuk en de hpi e.d.

-----------------------------------------
Hoi allenmaal ,
Na een tijdje met mijn mini te hebben gereden vind ik het zo leuk dat ik een betere wil gaan bouwen

mijn onderdelen tot nu toe ;
Motorisch ;
70cc power one 6 poort met booster poorten
Carters getuned
Carburateur is nu 15mm
uitlaat word een berekende uitlaat of een omgelaste proma
3 klauws koppeling
Alles behalve motorisch ;
GPB tankzit
6.5" wielen met schrijfem
voorvork
Clipons
snelgas
Besteld ;
Hz type 2 frame
Hz tandwiel adaptor
tandwielen
ketting
Lagers
En nog wat klein spul

De carters zijn vuil vrij gemaakt en worden binnenkort geparelstraald .
en er zal nog heel veel veranderen aan de onderdelen maar ik zal foto's maken

Foto's

Het hele zooitje bij elkaar

Mijn ongetunde carters

Carters getuned

De binnenkant van mijn nieuwe cilinder[/img]
-----------