Waar rijd ik zonder dat mn bike in beslag word genomen?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Waar rijd ik zonder dat mn bike in beslag word genomen?
Ik ga binnenkort een minibike kopen en kan dan op circuits rijden, maar ik wil soms ook gewoon in mijn stad rijden. Waar kan ik rijden voor recreatie zonder dat mijn minibike in beslag word genomen door de politie?
zoek naar een industrie-terrein, naar een grote parkeerplaats van een bedrijf... Maak een afspraak met de eigenaar en vraag hem of je op zijn parkeer plaats mag rijden...
Zo'n parkeerplaats is prive terrein, en dat mag dus... je kunt alleen wel weggestuurd worden (boete) voor lawaai overlast... maar meestal krijg je eerst een waarschuwing...
Zo'n parkeerplaats is prive terrein, en dat mag dus... je kunt alleen wel weggestuurd worden (boete) voor lawaai overlast... maar meestal krijg je eerst een waarschuwing...
[quote="zlaapkopz"]zoek naar een industrie-terrein, naar een grote parkeerplaats van een bedrijf... Maak een afspraak met de eigenaar en vraag hem of je op zijn parkeer plaats mag rijden...
Zo'n parkeerplaats is prive terrein, en dat mag dus... je kunt alleen wel weggestuurd worden (boete) voor lawaai overlast... maar meestal krijg je eerst een waarschuwing...[/quote]
Alsook de milieu-normen moeten op privé-geied gerespecteerd worden.
Een activiteit die niet behoort tot het industrie-leven mag niet zonder toestemming van de burgemeester worden georganiseerd, of beoefend.
Dus zelf dan kunnen ze hem in beslag nemen...
Voorgehad, maar ze hebben het niet gekregen van mij
Zo'n parkeerplaats is prive terrein, en dat mag dus... je kunt alleen wel weggestuurd worden (boete) voor lawaai overlast... maar meestal krijg je eerst een waarschuwing...[/quote]
Een activiteit die niet behoort tot het industrie-leven mag niet zonder toestemming van de burgemeester worden georganiseerd, of beoefend.
Voorgehad, maar ze hebben het niet gekregen van mij

Dat zeg ik ook...lorre schreef:
Voorgehad, maar ze hebben het niet gekregen van mij![]()
heb alleen het woordje inbeslagname er niet bij vermeld.. .omdat je op een prive-terrein bent, en je dus eerst een waarschuwing en of boete krijgt voor lawaai-overlast...
Bij de volgende keer zouden ze over kunnen gaan tot inbeslagname... van de geluidsbron...
Lawaai op een industrie terrein hoef je niet bang voor te zijnzlaapkopz schreef:zoek naar een industrie-terrein, naar een grote parkeerplaats van een bedrijf... Maak een afspraak met de eigenaar en vraag hem of je op zijn parkeer plaats mag rijden...