je kan gewoon op een indoor baan komen rijden .ze houden wel rekening met de niet zo snelle jongens en zaltbommel is beslist een aanraader fantastiese baan met mooie bochten
ja dat is best wel een eind rijden jha http://www.viamichelin.com/viamichelin/ ... &x=27&y=15
dan is hoogeveen iets dichter bij voor jou
verder weet i niet precies allen banen in noord nl
assen ofzo mischien ook nog..
en tja.. als je langzaam rijd houden de snellere wel rekening met hoe ze je het beste kunnen inhalen
je kan natuurlijk ook een beetje aan de kanten rijden.
ze hebben op de kartbanen ook verschllende groepen, dan rijden zij omstebeurt de ene keer de beginners en de andere keer de iets betere en dat op 1 dag.
het leek mij ook een beetje eng, maar nu ik op een klein circuitje heb gereden dan neem je automatisch grotere risico's.
in het begin nog een beetje stijfjes maar daarna ga je gewoon vol gas.
mvg,
jurre
----------------------------------------------------
Geen minibike meer..
----------------------------------------------------
iedereen houd wel rekening met elkaar neem ik aan , je zal altijd wel eens onderuit kunnen gaan ( nou en ) dat is het risico van op de baan rijden maar het zal echt niet gauw gebeuren. Als je gewoon je eigen lijntje rijd is er niks aan de hand
neen maar ik reed wel mooi op men lijntje en hij zag ook dat ik langs de kanten reed voor hem enja meneertje vond het niet welletjes baf ik de grond in !