Ice-Biker schreef:ik denk niet omdat dit te klein is niet tegen de wet is geen lichten ... je kan zo doorgaan
degene die ik ga kopen heeft wel lichten... maar ik wil even horen van iemand die er ervaring mee heeft, die het preciese antwoord erop heeft, want ik wil er gewoon mee op de openbare weg kunnen, anders ga ik m zeker niet kopen
maikelonline schreef:
anders kan ik t wel vergeten
vergeet het dan maar...
zoals Ricky_ ok zegt.
ze zijn niet goed gekeurd op veel punten.
remmen zlecht frame en dat soort dingen.
+ dat de snel heden ook nog verschillen van 40 tot 90 km p/u
Er zijn al meer topics over dit onderwerp geweest. En het komt er op neer dat motor voertuigen in Nederland die op de openbare weg willen rijden goedgekeurt moeten worden, of een aantal in de serie waarin ze gemaakt zijn.
En aan andere in dit topic, lees de volgende link eens. Ik denk dat ik wel duidelijk ben??
TnTnelis schreef:Er zijn al meer topics over dit onderwerp geweest. En het komt er op neer dat motor voertuigen in Nederland die op de openbare weg willen rijden goedgekeurt moeten worden, of een aantal in de serie waarin ze gemaakt zijn.
En aan andere in dit topic, lees de volgende link eens. Ik denk dat ik wel duidelijk ben??
Je bedoelt Ice-Biker daarmee hoop ik? In dat topic staat namelijk niks over tekst die langer is dan het plaatje dus dan is die van mij niet tegen de regels..
TnTnelis schreef:Er zijn al meer topics over dit onderwerp geweest. En het komt er op neer dat motor voertuigen in Nederland die op de openbare weg willen rijden goedgekeurt moeten worden, of een aantal in de serie waarin ze gemaakt zijn.
Je bedoelt Ice-Biker daarmee hoop ik? In dat topic staat namelijk niks over tekst die langer is dan het plaatje dus dan is die van mij niet tegen de regels..
ik versta het niet wat heb ik ermee te maken?
over wat gaat het nu over rijden met uw pocket op de baan of over dat plaatje onder uw tekst dus u handgeschrift ofzo ...?
Het gaat over het minibiken op de openbare weg, maar als extra stukje OFF-topic heb ik een link gegeven waaarin word verteld dat onderandere jouw onderschrift te groot is.
TnTnelis schreef:Het gaat over het minibiken op de openbare weg, maar als extra stukje OFF-topic heb ik een link gegeven waaarin word verteld dat onderandere jouw onderschrift te groot is.
Niels
oow oke
kzal da hier direct gaan veranderen
owkeej baas??