Geslaagde TEST avond in Uden 27 oktober (veel foto's)
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Twan
- forum gebruiker
- Contacteer:
Geslaagde TEST avond in Uden 27 oktober (veel foto's)
Op donderdagavond was ik gelukkig 1 van de genodigden die met de club van *geen sponsor* vrienden een test avond mee mocht maken om te kijken of het mogelijk was om een leuke indoor avondwedstrijd in elkaar te zetten. Er waren in totaal ongeveer 25 rijders.
Er werd in 2 groepen gereden met transponders. Er werden verschillende wedstrijdjes gereden en er kwam uiteindelijk een winnaar uit.
Mooi was het om te zien dat er ook een BNér mee deed en wel Jos Verstappen.
Flink gesleuteld werd er ook weer zoals haast altijd en de gezelligheid was weer op en top (ik was dus ook om 1.30 uur thuis )
Al met al was het een zeer geslaagde test en er zal zeker een vervolg aan komen.
Hieronder wat foto's.
De kleine Max verstappen
Maar Papa Jos moet wel de helm vast maken
Hier word alles klaar gezet voor de renende start.
Dus op een afstand klaar staan dan naar de bike rennen starten en rijden maar.
Jos Verstappen in actie
De winnaar Ruben
Groeten Twan
Er werd in 2 groepen gereden met transponders. Er werden verschillende wedstrijdjes gereden en er kwam uiteindelijk een winnaar uit.
Mooi was het om te zien dat er ook een BNér mee deed en wel Jos Verstappen.
Flink gesleuteld werd er ook weer zoals haast altijd en de gezelligheid was weer op en top (ik was dus ook om 1.30 uur thuis )
Al met al was het een zeer geslaagde test en er zal zeker een vervolg aan komen.
Hieronder wat foto's.
De kleine Max verstappen
Maar Papa Jos moet wel de helm vast maken
Hier word alles klaar gezet voor de renende start.
Dus op een afstand klaar staan dan naar de bike rennen starten en rijden maar.
Jos Verstappen in actie
De winnaar Ruben
Groeten Twan
Laatst gewijzigd door Twan op za 29 okt 2005, 07:26, 1 keer totaal gewijzigd.
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
is het wat om eens een wedstrijt te organiseren bij trax met verschilende kassen bvb junioren senioren en zelfbouwers lijkt mij ook wel wat en dan op een zaterdag of zondag of bijde dagen of een indoor comp bij verschillende banen . want als je nu bij trax of huizen of zaltbommel komt er zijn er altijd veel minibikers mischien is het een idee ??
groeten p#30
groeten p#30