welke smeer moet ik gebruiken voor me ketting?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Gast
welke smeer moet ik gebruiken voor me ketting?
Heey ik heb dus een minibike en welke smeer moet ik gebruiken om hem te olien.
Gr Maarten
Gr Maarten
-
üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
schroefje
-
de winter
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
ganta
-
TnTnelis
- forum gebruiker
-
de winter
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
ruud
- forum gebruiker
Ik heb een bepaalde soort ketting spray van motul...
Maar persoonlijk vind ik het goede spray die je ketting goed beschermt,allen het nadeel is dat ie nogal erg spat dat is een beetje het nadeel.Tenzij je het niet erg vind om je motor te poetsen na het rijden
Ook heb ik nog een klein flesje kroon olie geel van kleur vind dit ook een hele goede olie spat niet en bied goede bescherming aan de ketting.
Maar persoonlijk vind ik het goede spray die je ketting goed beschermt,allen het nadeel is dat ie nogal erg spat dat is een beetje het nadeel.Tenzij je het niet erg vind om je motor te poetsen na het rijden
Ook heb ik nog een klein flesje kroon olie geel van kleur vind dit ook een hele goede olie spat niet en bied goede bescherming aan de ketting.
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
-
edgo
-
Gast
-
edgo
Als je deze gebruikt dan heb je weinig vet wat al het vuil op kan nemen maar toch een fijne filmlaag die smerend werkt.Wel na het inspuiten de bike even op toeren laten draaien en verder zoals boven vermeld.edgo schreef:Ik gebruik een synthetische spray PFTE van Profile werkt perfect,spettert wel even om het overtollige eraf te gooien,ik laat de bike even draaien met een stuk karton erachter dat vangt de spetters mooi op!
Succes
-
TnTnelis
- forum gebruiker