Tja dan heb je een probleem want als je de oude lagers er niet uitkrijgt kun je ook geen nieuwe plaatsen.Misschien om de lager heen de boel verwarmen misschien krijg je de lager dan wel los.
luister 1 kant is kapot
maar alle shit van die lager kan ik er zo uithallen dat is geen probleem.
de andere kant is nog inoorde maar die kan ik er niet meteen uitrekken voor de winkel als voorbeeld
mij vraag is wat voor lager zit er in een minibike?
je moeder op 3 wieler schreef:luister 1 kant is kapot
maar alle shit van die lager kan ik er zo uithallen dat is geen probleem.
de andere kant is nog inoorde maar die kan ik er niet meteen uitrekken voor de winkel als voorbeeld
mij vraag is wat voor lagers moeten er in welke maten?
Nou ben ik al flink verkouden maar ik kan het zo niet ruiken welk lager naar zijn grootje is, er zitten meerdere lagers op zo'n motorblokje. Misschien kun je een paar fotos maken en hier posten. Of neem contact op met de leverancier van je bike
edgo schreef:Ga eens met de oude lager naar een ijzerwaren-winkel dikwijls verkopen ze hier ook lagers, en dan meestal ook van een goed merk SKF bijvoorbeeld
edgo schreef:Ga eens met de oude lager naar een ijzerwaren-winkel dikwijls verkopen ze hier ook lagers, en dan meestal ook van een goed merk SKF bijvoorbeeld
Succes
beter malossi lagers
Voor een tam chineesje heb je echt geen malossi lagers nodig!
De kwaliteit zal idd beter zijn, maar het is onnodig
Succes
beter malossi lagers
Voor een tam chineesje heb je echt geen malossi lagers nodig!
De kwaliteit zal idd beter zijn, maar het is onnodig
Ik denk dat onderhand zijn hele bike, al gereviseerd had kunnen zijn
jah ok....malossi is oowk duur skf C 4 zal voldoende zijn....mijn ervaring is met die lagers wel altijd je bike goed warm rijden anders had ik zow ratelend geluid omdat je kogels dan nog niet goed waren uitgezet