blok...
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
blok...
Heb het zo nog niet kunnen vinden
maar wat is het beste (sterkste, snelste) BROMMER blok (puch piaggo etc.)
Of scooter blok...
Het is voor een maatje van mij die niet op internet kan en wil dit weten voor een skelter met een blok, hij moet een beetje snel op kunnen trekken...
-NieK-
maar wat is het beste (sterkste, snelste) BROMMER blok (puch piaggo etc.)
Of scooter blok...
Het is voor een maatje van mij die niet op internet kan en wil dit weten voor een skelter met een blok, hij moet een beetje snel op kunnen trekken...
-NieK-
- doede46
- forum gebruiker
ik zou voor een piagio scooter blok gaan,houd er wel rekening dat je veel pas moet maken ! wat dat betrefd is een puch blok mischien beter voor op een Skelter.
MvG DoeDe
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
- basjee
- forum gebruiker
- Contacteer:
als je het echt simpel wilt doen:
dan moet je een puch of tomos blok nemsen...
en een leuk 70cctje en een leuke carburateur dan wil het vaak wel vooruit komen!!
en als je genoeg geld hebt eventueel een leuk uitlaatje erbij doen!!
volgens mij(weet ik niet zeker) zou ik een hamoet 6p kopen die trekken met mijn weten wel aardig!!
en anders een proma cc
dan moet je een puch of tomos blok nemsen...
en een leuk 70cctje en een leuke carburateur dan wil het vaak wel vooruit komen!!
en als je genoeg geld hebt eventueel een leuk uitlaatje erbij doen!!
volgens mij(weet ik niet zeker) zou ik een hamoet 6p kopen die trekken met mijn weten wel aardig!!
en anders een proma cc
Grote kerels op een belachelijk klein fietsje
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Kwa scooterblokken zijn Piaggio, Minarelli etc, bijna allemaal hetzelfde...
Alleen Piaggio heeft dan weer het voordeel dat het een interne waterpomp heeft... altijd handig dus... om ruimtegebrek te voorkomen..
Deze blokken zijn erg snel..
Puch/Tomos zijn de snelste automaat bromfiets blokjes denkik
Alleen Piaggio heeft dan weer het voordeel dat het een interne waterpomp heeft... altijd handig dus... om ruimtegebrek te voorkomen..
Deze blokken zijn erg snel..
Puch/Tomos zijn de snelste automaat bromfiets blokjes denkik
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
- Lg tweewielers
- Moderator
- Contacteer:
halloLg tweewielers schreef:hey ,
Als je veel vermogen wilt koop dan een motorblok van een MOTOR en niet van een brommer .
*Lg*
eigenlijk een beetje een nutteloos bericht he
-------------
maar ik zou zelf ook een puchblok ofzo pakken, als je er voor 80 euro geld insteekt (70 cc + 20 mm carb + proma cc ofzo) dan heb je al een leuk motorblokje en niet zo duur als een scooterblok.
een puchblok is ook niet zo moeilijk vast te maken:
met metalen strips neem je de gaten over van het blokje en ja kan het tussen je frame lassen en je moet nog een extra tandwiel op je achteras maken.
zorg wel dat je allebij de velgen vast maakt aan de achteras, want bij een gewone skelter zit maar 1 wiel vast...
Kijk hier echt mee uit!!! Heb je ooit gehoord van een differentieel? Om te sturen moet 1 van de wielen "vrij" kunnen draaien. Anders ga je gewoon rechtdoor. Zoek ff op google als je het precies wil wetenzorg wel dat je allebij de velgen vast maakt aan de achteras, want bij een gewone skelter zit maar 1 wiel vast...
- Lg tweewielers
- Moderator
- Contacteer:
Jep , 1 wiel zal meer omwentelingen maken in een bocht dan de andere een differentieel voorkomt dit probleem ..wevie666 schreef:Kijk hier echt mee uit!!! Heb je ooit gehoord van een differentieel? Om te sturen moet 1 van de wielen "vrij" kunnen draaien. Anders ga je gewoon rechtdoor. Zoek ff op google als je het precies wil wetenzorg wel dat je allebij de velgen vast maakt aan de achteras, want bij een gewone skelter zit maar 1 wiel vast...
Alleen is het nadeel voor de cross dat hij niet echt toepaselijk is , de verdeling zal niet goed gebeuren . ( in een simpele uitleg )
Je kan ook wel een slot dif. erop doen maar ik neem aan dat dat er heel niet op komt
Ga met een skelter maar is heel hard een bocht door dan weet je het wel
*Lg*
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]