Eerste bike

Fabrieks bikes gerelateerde vragen - Factory bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Eerste bike

Bericht door Gast »

Hallo allemaal ik wil een bike kopen en wil geen prul maar ik heb het geld niet voor zo dure spullen te kopen ben nog maar 14 ik wil rond de 400 euro eraan uitgeven max 500 kan iemand mij op het goede spoor zetten zodat ik NIET gefopt ben met mijn aankoop ik moet wel nog wat gaan sparen.
Gast

Bericht door Gast »

hoef je niet 2 x te posten:p
Gast

Bericht door Gast »

ik vind omdat ik toch liever een fabriek bike wil dat ik dit hier maar moet posten omdat dit hier bij sector FABRIEK/FACTORY hoort
ganta

Bericht door ganta »

de enige fabrieksbike die je voor die brijs kan kopen is een blata 2.5
maar daar hou je het echt niet mee uit tegen bijv. een elite 14 ofzo
edgo

Bericht door edgo »

frankynr1 schreef:ik vind omdat ik toch liever een fabriek bike wil dat ik dit hier maar moet posten omdat dit hier bij sector FABRIEK/FACTORY hoort
Ik heb dit ook op de andere topic gezet,kijk hier eens naar deze wordt ook toegelaten voor wedstrijden hij is van prozaq doe hem eens een goed bod :arrow: http://www.marktplaats.nl/index.php3?ur ... 93163.html :!:
ruud
forum gebruiker

Bericht door ruud »

Een blata 2.5 is zeker niet een van de mindere beginner motors.Ik ben er ook mee begonnen en ik vond het een top motortje nooit problemen mee gehad en liep altijd.Een blata 2.5 is veel maar dan ook veel beter dan zo,n sendai.Ik raad hem je echt wel aan :!:
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gast

Bericht door Gast »

kunnen jullie een fototje van zo een blata 2.5 laten tonenen hoeveel kost deze dan?Die polini ik denk dat ik daar nog wat moet gaan voor door sparen eer dak 500 euro bijeen heb wat is de vraagprijs ongeveer?
edgo

Bericht door edgo »

frankynr1 schreef:ik vind omdat ik toch liever een fabriek bike wil dat ik dit hier maar moet posten omdat dit hier bij sector FABRIEK/FACTORY hoort
Hier nog een leuke bike :arrow: http://www.technoline.nl/products.php?s ... oproduct=1 :wink:
TnTnelis
forum gebruiker

Bericht door TnTnelis »

edgo schreef:
Hier nog een leuke bike :arrow: http://www.technoline.nl/products.php?s ... oproduct=1 :wink:
ZOZO die chinezen schoppen het steeds verder, toch wel een klein beetje respect voor, om een goed gekeurde bike te bouwen, voor zo weinig geld.

Niels
ganta

Bericht door ganta »

ruud schreef:Een blata 2.5 is zeker niet een van de mindere beginner motors.Ik ben er ook mee begonnen en ik vond het een top motortje nooit problemen mee gehad en liep altijd.Een blata 2.5 is veel maar dan ook veel beter dan zo,n sendai.Ik raad hem je echt wel aan :!:
klopt. maar wat ik heb gehoord is dat je de andere niet echt bijhoud in een race.. omdat ze rond de 60 70 gaan ofzo
Gast

Bericht door Gast »

wat vinden julie van deze het is van grc en poline onderdelen
Afbeelding
Gast

Bericht door Gast »

en daar vragen ze 500 euro voor?? :?
Gast

Bericht door Gast »

is dat te duur?of te goedkoop? Ze vragen er echt 500 euro voor ik heb hem zelfs op msn
doede46
forum gebruiker

Bericht door doede46 »

ik vind hem zelf niet super mooi,beetje rommelig..vol..
maar voor een grc...lijkt het mij niet echt duur,dan ga ik er wel van uit dat alles werkt! :wink:

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Gast

Bericht door Gast »

500 euro voor een grc is wel heel erg goedkoop, zal er toch wel iets mee mis zijn denk ik
Plaats reactie