Eerste bike
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Eerste bike
Hallo allemaal ik wil een bike kopen en wil geen prul maar ik heb het geld niet voor zo dure spullen te kopen ben nog maar 14 ik wil rond de 400 euro eraan uitgeven max 500 kan iemand mij op het goede spoor zetten zodat ik NIET gefopt ben met mijn aankoop ik moet wel nog wat gaan sparen.
Ik heb dit ook op de andere topic gezet,kijk hier eens naar deze wordt ook toegelaten voor wedstrijden hij is van prozaq doe hem eens een goed bodfrankynr1 schreef:ik vind omdat ik toch liever een fabriek bike wil dat ik dit hier maar moet posten omdat dit hier bij sector FABRIEK/FACTORY hoort

Hier nog een leuke bikefrankynr1 schreef:ik vind omdat ik toch liever een fabriek bike wil dat ik dit hier maar moet posten omdat dit hier bij sector FABRIEK/FACTORY hoort

ZOZO die chinezen schoppen het steeds verder, toch wel een klein beetje respect voor, om een goed gekeurde bike te bouwen, voor zo weinig geld.edgo schreef:Hier nog een leuke bikefrankynr1 schreef:ik vind omdat ik toch liever een fabriek bike wil dat ik dit hier maar moet posten omdat dit hier bij sector FABRIEK/FACTORY hoorthttp://www.technoline.nl/products.php?s ... oproduct=1
Niels
klopt. maar wat ik heb gehoord is dat je de andere niet echt bijhoud in een race.. omdat ze rond de 60 70 gaan ofzoruud schreef:Een blata 2.5 is zeker niet een van de mindere beginner motors.Ik ben er ook mee begonnen en ik vond het een top motortje nooit problemen mee gehad en liep altijd.Een blata 2.5 is veel maar dan ook veel beter dan zo,n sendai.Ik raad hem je echt wel aan
- doede46
- forum gebruiker
ik vind hem zelf niet super mooi,beetje rommelig..vol..
maar voor een grc...lijkt het mij niet echt duur,dan ga ik er wel van uit dat alles werkt!
MvG DoeDe
maar voor een grc...lijkt het mij niet echt duur,dan ga ik er wel van uit dat alles werkt!

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
I’d like to smell burned rubber in the morning!!