Hangt meer van je rijstijl af dan van de grc die je rijdt.
een grc met 6,2 pk blokje is zeker niet langzaam dus.
belangrijk is je gewicht en je rijkunsten
weet niet hoe goed die zijn he.
ik rij met een 13 pk bizeta motor maar weeg wel 85 kg.
op de kartbaan rijden jongens met 8 a 9 pk die wegen 40 kg.
die zijn even snel of soms nog sneller dan mij.
en dan voornamelijk met acceleren.
Dus wat ik bedoel te zeggen is dat ik denk dat je motor goed mee kan komen en de rest aan jou zelf ligt.
gewoon gaan en je zal zien dat het steeds beter gaat.
double minibike schreef:Hangt meer van je rijstijl af dan van de grc die je rijdt.
een grc met 6,2 pk blokje is zeker niet langzaam dus.
belangrijk is je gewicht en je rijkunsten
weet niet hoe goed die zijn he.
ik rij met een 13 pk bizeta motor maar weeg wel 85 kg.
op de kartbaan rijden jongens met 8 a 9 pk die wegen 40 kg.
die zijn even snel of soms nog sneller dan mij.
en dan voornamelijk met acceleren.
Dus wat ik bedoel te zeggen is dat ik denk dat je motor goed mee kan komen en de rest aan jou zelf ligt.
Oke bedankt ja gewicht is denk niet zo'n probleem 43 kilo .
gewoon gaan en je zal zien dat het steeds beter gaat.
Hey Ray,als ik jou was zou ik eerst maar een jaar gaan trainen op de kartbaan.Je bent pas begonnen he dus een beetje Ervaring en Training is niet overbodig.
Nicolaas-racing schreef:Hey Ray,als ik jou was zou ik eerst maar een jaar gaan trainen op de kartbaan.Je bent pas begonnen he dus een beetje Ervaring en Training is niet overbodig.
Groeten N & R RacingTeam
Hey
Ja ik ga ook nog niet rijden
wou alleen even zeker weten dat ik hiermee wel mee kan komen
Anders zou ik gaan kijken voor een andere snap je ?
Je zou anders ook een Andere carburateur kunnen kopen.Dan hoef je niet gelijk een nieuwe Minibike te kopen want dat is overbodig.Leer nou eerst maar rijden als een Prof,Dan zien we wel verder ja..
Nicolaas-racing schreef:Je zou anders ook een Andere carburateur kunnen kopen.Dan hoef je niet gelijk een nieuwe Minibike te kopen want dat is overbodig.Leer nou eerst maar rijden als een Prof,Dan zien we wel verder ja..
Voor een compleet kitje was ik 119 euro kwijt. Luchtfilter paste namelijk ook niet meer ivm andere diameter. Zelfde verhaal voor het spruitstuk. Dit was voor een Tai Chi/Nitro sport
We praten hier over een Grc he Mijn grc Heeft bijna 2 keer zoveel ruimte bij de carburateur als bij een chinees.ikheb hier plaats voor een Dellorto 17,5 Mallosi spruitstuk en nog eens een Malossi Powerfilter.En ik heb nog ruimte over ook
Nicolaas-racing schreef:We praten hier over een Grc he Mijn grc Heeft bijna 2 keer zoveel ruimte bij de carburateur als bij een chinees.ikheb hier plaats voor een Dellorto 17,5 Mallosi spruitstuk en nog eens een Malossi Powerfilter.En ik heb nog ruimte over ook
Groeten N & R Racingteam
Wat heeft dat te maken met het feit dat de standaard diameter van het luchtfilter niet meer op een 17.5mm carb past? In mijn geval. Heeft niks met de beschikbare ruimte te makan maar gewoon met het feit dat je maken hebt met 2 verschillende diameters en je dus een ander luchtfilter zal moeten gebruiken als je de carburateur gaat veranderen.
Nicolaas-racing schreef:We praten hier over een Grc he Mijn grc Heeft bijna 2 keer zoveel ruimte bij de carburateur als bij een chinees.ikheb hier plaats voor een Dellorto 17,5 Mallosi spruitstuk en nog eens een Malossi Powerfilter.En ik heb nog ruimte over ook
Groeten N & R Racingteam
Wat heeft dat te maken met het feit dat de standaard diameter van het luchtfilter niet meer op een 17.5mm carb past? In mijn geval. Heeft niks met de beschikbare ruimte te makan maar gewoon met het feit dat je maken hebt met 2 verschillende diameters en je dus een ander luchtfilter zal moeten gebruiken als je de carburateur gaat veranderen.
Strak plan...Je wou weten wat het ongeveer ging kosten. Dus dan moet je het filter ook meerekenen vandaar Voor het geval je daar geen rekening mee had gehouden.