13 november Echt

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Mertun
forum gebruiker

13 november Echt

Bericht door Mertun »

Hey mensen,

het was vandaag weer gezellig in Echt :) Naar mijn mening was het goed opgezet en was de organisatie dus zeer goed.....

En de baan was snel naar het commentaar dat ik van mensen hoorde die gereden hebben 8) en zelfs Mr. Verstappen himself was aan het racen met zijn getunde bike... toch is die wel een beetje snel :wink: :P

En ik begrijp dat je iedereen een kans moet geven om te kunnen rijden, alleen vond ik de midibike niet helemaal op de baan tussen de mini's inpassen. (maar das mijn mening :P )

kortom, het was gewoonweg weer een gezellige dag met de mannen/broeders van het minibike racen 8) 8)

Hopelijk tot volgende week allemaal :)
Gast

Bericht door Gast »

Was idd goed georganiseerd in Echt. Hoewel iedereen toch wel op let, stond men in Echt netjes vlagsignalen te geven indien nodig. Hierdoor liep alles zeer gestructureerd. Ook was het dragen van handschoenen verplicht wat een goede zaak is. En de binnenkomst in de pits beviel goed. (Je hoeft niet met je minibike over banden heen te sjouwen).

Het lange rechte stuk beviel ook goed (tot dat mijn koppeling het begaf)
Ook de sfeer was goed dus hoewel Echt verder weg is dan Uden, zullen we ook vaker naar Echt komen :P

En wat ging de fam. Verstappen snel, Adje ook trouwens...
doede46
forum gebruiker

Bericht door doede46 »

ik ben zelf niet geweest,maar ik zie wel regelmatig van die Maxi's en Midi's rijden op de baan.(chinees)..van die 110cc 4 takt dingen..persoonlijk vind ik dit behoorlijk gevaarlijk tussen al die kleine bikes, :roll: en inhalen is ook iets moeilijker heb ik het idee..en in de bochten zie ik soms dat mini's vrij snel worden afgeperst door midi's..(niet met opzet).. :wink: en natuurlijk moeten zij ook een kans hebben om te rijden,maar vind ik dat niet echt heel verstandig tussen de mini's.. :oops: :P
dat is mijn mening..haha

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Plaats reactie