ik rij er al mee met die 5 poorter maar vind er toch echt geen merkbaar verschil in zitten zonder een 5 poorter krukas wat dus weer niet mag dus ja veel zin heeft het niet
Ik weet niet wat je bedoelt met een 5 poorter krukas want die bestaat niet eens, of je hebt keuze tussen een volle krukas en een std krukas maar in de senior B mag je alleen std krukas. En een 5poorts cylinder heeft meer koppel dan een 3poorts cylinder.
ja ik bedoel daarmee ook een volle krukas beschreef hem alleen anders
en dat koppel is dan wel zo minimaal dat je er niks van merkt,en hij heeft als nadeel dat als je indoor traint je veel sneller kans heb op warmlopers!
remmie, zet je motor maar eens met een 5 poorts en een 3poorts op de testbank als je ze beide goed afsteld zul je verstel staan wat voor verschil er toch nog inzit. Probeer anders maar eens met een 3 poorts te rijden met jou motor, omdat je nu met een 5poorts rijd.
ik heb juist altijd met een 3 poorter gereden,op de test bank zul je misschien een beetje verschil zien maar zo rijdend is er bijna niets van te merken.
Danny heeft idd gelijk, als je een 5 poorts goed afsteld merk je cker veel verschil
groetjes jesse
Idd merk je dit verschil heel erg,Ik zal een een dynosheet opsnorren van een 3 en een 5 poorts dan zie je echt wel dat dat niet een klein beetje uitmaakt