Scooterblok op minibike frame zetten??Hoe?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Scooterblok op minibike frame zetten??Hoe?
Hoe zet ik een scooterblok op mijn minibike frame (frame is polini 911 scooter blok van een aerox)
Alvast bedankt groetjes tom
Alvast bedankt groetjes tom
Stap 1: Zoek een stevige ondergrond
Zodra u een stevige ondergrond gevonden heeft ga verder naar stap 2
Stap 2: Positioneer het frame dusdanig dat deze zich in een evenwichtspositie op de ondergrond bevindt.
Stap 3: Positioneer het minarelli motorblok dusdanig in de lengterichting bovenop het frame dat deze in een evenwichtspositie terecht komt. Zorg dat alles netjes bovenop elkaar staat zodat enige stabiliteit verkregen wordt.
Zodra u een stevige ondergrond gevonden heeft ga verder naar stap 2
Stap 2: Positioneer het frame dusdanig dat deze zich in een evenwichtspositie op de ondergrond bevindt.
Stap 3: Positioneer het minarelli motorblok dusdanig in de lengterichting bovenop het frame dat deze in een evenwichtspositie terecht komt. Zorg dat alles netjes bovenop elkaar staat zodat enige stabiliteit verkregen wordt.
- doede46
- forum gebruiker
je bouwt niet "ff" een scooterblok op je bike hoor,ik weet niet wat je van plan bent? met vario,of zonder vario enz?..als je met doet..zou ik niet voor een aerox blok gaan.en je moet hier ook veel ervaring voor hebben denk ik..
mischien moet je maar ff in *HANK* z'n toppic kijken..
MvG DoeDe

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
Haha doede ik en vriend willen het smane gaan doen zijn vader heeft fietsenwinkel en ngo oud aerox blokje liggen (doet het nog wel) en de neef (weet nei hoe die heet ) wil ons erbij helpen met het inbouwen hij heeft al eens eerder minibike gemaakt:D
ksal even zoeken naar *HANK* zijn topic
groetjes tom(thX:lol:)
ksal even zoeken naar *HANK* zijn topic
groetjes tom(thX:lol:)