kan dit?

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: minipower, Patrick, Lg tweewielers, DMZohrab

Plaats reactie
tocodend

kan dit?

Bericht door tocodend »

Heey,

Ik ben van plan om een minibike te bouwen. Het lijkt me echt hartstikke leuk om er zelf een te maken. Maar omdat ik er (nog) niet zo veel verstand van heb, heb ik me avonden lang georienteerd op dit forum en andere minibike-sites. Ik ben echt heel veel wijzer geworden, alvast bedankt hiervoor!

Maar er zijn me nog een paar dingen niet duidelijk. Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen...

Ik ben van plan om mijn 1e minibike niet echt duur te laten worden (dat kan altijd nog) dus wil ik graag imitatie-kappen. Ik heb gekeken op de HZ-bromshop-site.

Als ik de volgende onderdelen koop, kan ik die dan op een polini 911 frame monteren? Of, kan dit wel maar met IETS andere afmetingen? Of word het dan een heel ander framen (zoja, weet ook iemand waar dan. Bvd)

- Tankzit combi imitatie Blata B1 Zwart Metallic
(past op tankzit zelfbouw frame)

- Zitschuim imitatie Blata B1 Zwart

- Achterspatbord imitatie Blata B1 Zwart
(past op elk zelfbouw frame)

- Voorspatbord Blata 2,5 Wit
(past op elke voorvork)

Moet ik dan ook nog dit hebben?:
- Binnentank imitatie Blata B1
Of zit dat er al in bij die tank zit combinatie?

Is dit ook noodzakelijk of zit dat er al allemaal bij?
- Tankring imitatie Blata B1

Hopelijk zijn er hier mensen bij die er ervaring mee hebben. Of die er het een en ander van af weten.

Als je deze onderdelen goed zijn, zit er dan ook een aansluiting op de tank naar de motor?

Het zijn een hoop vragen maar ik denk dat als ik dit weet ik aan de slag kan.

In ieder geval, BIJ VOORBAAT DANK!
üntiej#21
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Binnentank moet je er los bij kopen

Tank ring is van belang.. dit heeft te maken met de sluiting van je tankdop.

De aansluiting van de tank naar de motor gaat als volgt:

je hebt een tankzitje... daar koop je de tank bij..dit is een losse tank . Hier aan zit een aansluiting onderin, voor een benzine slang.

De benzine slang gaat vanaf je tankje naar je carburateur, met eventueel een benzine kraan en benzinefilter ertussen

Succes
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
mini-biker15
forum gebruiker

Bericht door mini-biker15 »

Als ik de volgende onderdelen koop, kan ik die dan op een polini 911 frame monteren? Of, kan dit wel maar met IETS andere afmetingen? Of word het dan een heel ander framen (zoja, weet ook iemand waar dan. Bvd)

- Tankzit combi imitatie Blata B1 Zwart Metallic
(past op tankzit zelfbouw frame)

- Zitschuim imitatie Blata B1 Zwart

- Achterspatbord imitatie Blata B1 Zwart
(past op elk zelfbouw frame)

- Voorspatbord Blata 2,5 Wit
(past op elke voorvork)

Ik weet niet of het past. Maar dat is natuurlijk altijd pas te maken :wink:
wilt weer een minibike :P
tocodend

Bericht door tocodend »

hartstikke bedankt!!! :D :D :D Ik laat het hier wel zien wat er van geworden is... 8) :D 8)
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Laat in de paddock ook even zien wat je aan het doen bent enzo :) Kun je vast veel tips enzo krijgen en het is voor ons ook erg leuk.
Plaats reactie