Fijn om weer eens wat nieuwe gezichten te zien die je hier op het forum tegen komt. Zo weet je tenminste ook eens het gezicht wat bij de naam hoort.
Gaaf om weer eens mee te maken dat nieuwe mensen de baan in Uden ook technisch vinden.
Verder was het weer eens goud van oud en erg gezelli. Dat is toch een belangrijk onderwerp als we gaan rijden. De gezelligheid!!!
Het was ook weer lekker4 vbol. Niet te maar mooi vol.
Ongeveer 55 rijders waren er en mooi verdeeld over 2 groepen kon iedereen gas geven wat men wou.
Zeker de 4 takt was gaaf om te horen en wat kan die Gerry rijden zeg. Hallee luja en wat een geluid. Vandaag wel eens een paar keer gedacht dat ik ook maar eens een 4 takt onder mij ding zou gaan bouwen. Maar als ik dan merk hou mij bikie rijd ben ik toch wel tevreden.
Ook Andre Brouwers was er met de kids en hebben zich volgens mij ook goed vermaakt. Op hun 4 takt gaan ze ook zeer goed rond.
Tja en dan hebben (ja weer een keer) Mikie weer he. Die weet van geen ophouden met gas geven op zijn Blata B1.
Ben benieuwd als hij wedstrijden gaat rijden wat er dan gebeurd. Volgens mij draait hij die kraan nooit meer dicht dan. Maar ja dat zien we volgend jaar wel.
Maar al met al was het vandaag dus weer een top dag.
Op naar 18 december.
Oh ja vandaag wou ik eens een keer geen foto's maken dus helaas

Groeten Twan