iemand in Echt geweest vandaag ??? en zo ja, vertel vertel, ik ben benieuwd naar de snelheden van Kluk Kluk

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
ja ik ben er geweest en ruben (kluk kluk) ging als een speer!!!Mertun schreef:Hey mensen,
iemand in Echt geweest vandaag ??? en zo ja, vertel vertel, ik ben benieuwd naar de snelheden van Kluk Kluk![]()
geeft niks ikke ben ook gevallen en heb mun blata ook al beschadigd daar baal ik wel van maarja je kan hem niet altijd nieuw houdenblatapower1989 schreef:jah priscilla wordt mijn concurent maar voor die tijd ga k veel harder rond![]()
maar ik ga ook ofenen hoor zodat ik jou makkelijk in kan halenwant afgelopen zondag ging k ook al best hard rond
want k ben 3 x op mijn snufers gegaan
en 1 x oop de fly over kwam hij los van de grond en toen kwam die neer en begon k te zwieberen en kon k hem niej meer houden en dara las japser op de grond
Ah, was jij datblatapower1989 schreef:jah priscilla wordt mijn concurent maar voor die tijd ga k veel harder rondwant afgelopen zondag ging k ook al best hard rond
want k ben 3 x op mijn snufers gegaan
en 1 x oop de fly over kwam hij los van de grond en toen kwam die neer en begon k te zwieberen en kon k hem niej meer houden en dara las japser op de grond