Verslag 18 december Uden (met foto's)

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: minipower, Patrick, Lg tweewielers, DMZohrab

Mertun
forum gebruiker

Verslag 18 december Uden (met foto's)

Bericht door Mertun »

hey mensen,

het was vandaag weer een mooie racedag in Uden 8)
Ik plaats voornamelijk de foto's , het uiteindelijke verslag laat ik over aan Twan , die nu nog lekker van een biertje aan het genieten is en hij is misschien ook nog aan het bluetoothen voor een ringtone ofzo :wink:

1 ding wil ik wel kwijt.... Priscilla is echt snel, ik ben netjes aan de kant gegaan om haar voor te laten 8)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gast

Uden

Bericht door Gast »

Het was zeker gezellig maar best druk...

Ik had eindelijk mn blata , en ik reed er voor de eerste keer mee , en ik ben egvallen en nu al dodenmansknop kapot,kuip kap gescheurd en de andere kap een barst erin..Ik vind het wel zonde , maar voor de rest was het wel gezellig
Bouke

Bericht door Bouke »

Hoi

Ja het was zeker weer genieten vandaag hoor !
Voor ons waren de meeste bikers toch wel onbekend,maar daar wordt aan gewerkt

Het is ook wel mooi dat wij met onze zelfbouw damesbrommers heel goed mee kunnen komen tussen het Blata geweld.

Dus weer geweldiggenoten en op naar 5 jan

Hieronder nog wat foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Bouke op zo 18 dec 2005, 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.
hanske

Bericht door hanske »

ja bouke we hebben nog niet zo te klagen he met onze snorfietsen , haha
Gast

Bericht door Gast »

het was heel gezellig!!!
ik ben nu net thuis :lol:
maar het ging vandaag wel lekker :lol:
nou twan kom maar op met het verslag hahaha :wink:
groetjes minibike girl
en ruben:
ik vond dat je vandaag niet op eieren reed hoor :wink:
groetjes
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Hey Minibike Girl..Welke kleur Minibike heb jij ..? En op welke foto sta jij..? :?: :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Nicolaas-racing schreef:Hey Minibike Girl..Welke kleur Minibike heb jij ..? En op welke foto sta jij..? :?: :wink:
ik heb een rode minibike en rijd met een oranje, blauw kleurig pak :wink:
Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Twan »

Zo ik zie wel dat ik geen foto's er neer hoef te zetten. Die van mij verschillen eigenlijk niet zoveel van diegene die er al staan.
Maar wel zullen eens rustig na gaan denken om ze er eens een keertje bij te zetten.

Maar goed. Gisteren was het dus de laatste keer dit jaar dat er flink gegast kon worden in Uden. Tot mijn grote verbazing waren er al verschillende flink in de kerststemming. Zelfs zover dat de een met een kerstmuts op zijn helm reed en de ander zelfs een kerstpak aan had op de bike. Maar het was erg gezellig en daar gaat het om. Ik zelf had het redelijk druk want ik had beide bikes bij. Wat dus inhoud dat ik in de gevorderde klasse en in de beginners ging rijden. Tja als je een quad koopt voor de kids dan moet je er ook met rijden. Tanja had het dus ook goed naar de zin.
Tja en dan blijft Alex over. Een paar kilo teveel en dan krijgt hij het zelfs voor elkaar om zijn tandwiel helemaal aan gort te rijden. De meeste mensen doen daar toch net iets langer over. Maar hem lukt het een zeer korte tijd zo ver dat de tandjes je om de oren vliegen.

Enkele valparijen waren er vandaag ook weer. Maar gelukkig niets ernstigs. Mijn Puchje was vandaag meer een uitleen bike dan wat anders volgens mij. Zo was Arie Vos er ook en die wilde het minibiken ook wel eens proberen. Dus hup daar ging het Puchje weer. Maar iedereen heeft flink genoten. Mooi was het inderdaad te zien hoe de puchjes van Bouke en de bende :wink: mee kwamen.

Na afloop van het rijden had de *geen sponsor* klan afgesproken dat we aansluitend een kerstborrel zouden gaan drinken bij Traxx. Nou dat hebben we geweten. Het goudgele vocht vloeide erg goed. Ook bij Pris had het zijn uitwerkingen :wink: . Iedereen had gelukkig de auto's allemaal naar huis gebracht en werd opgehaald of ging met de taxi. Dus de afsluiting was er weer een om met een positieve gedachte te onthouden.

Groetjes Twan
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gast

Bericht door Gast »

jaja het ging er weer goed hard aan toe deze keer.

voor het eerste in uden op mijn nieuwe watergekoelde gereden. echt echt niet te houden. 3 keer achterover :cry: ma jah is nog een kwestie van even leren rijden. na een paar rondes te hebben gereden ging het heel goed. ook met jizzl en tizzl met de nieuwe bikes. waren er weinig die hen voorbij kwamen.

jammer dat ik niet op de foto stond ma jah misschien de volgende keer wel.

oh jah nog iets. volgens een paar rijden(en ik ook) lag er ergens in de laatste heat voor de gevorderde koelvloeistof in de bocht voor het kantine raam. zijn er nog verschillende onderuit gegaan. ik hoop dat diegene die met koelvloeistof rijd de volgende keer met gedestilleerd water gaat rijden anders kunnen er nog vervelende dingen gebeuren.

vaste rijders in uden en klanten van *geen sponsor* minibikes fijne dagen en een goede jaarwisseling en tot januari waar het nieuwe jaar weer snel van start mag gaan.

groetjes bezzl
Gast

Trxx

Bericht door Gast »

Ik had gehoord dat er tussen nieuwjaar en kerstmis nog iets werd georginaseerd bij traxx , kan dat ?

Daan
Gast

Bericht door Gast »

ja zoiets heb ik ook gehoord ik hoop dat het kan want dan kan ik mooi nog een keertje oefenen voor de eerste wedstrijd die ik ga rijden :lol:
groetjes
Gast

uden ,

Bericht door Gast »

Ja ik ook , alleen waar kan ik het inshcrijf formulier vinden ? ( iemand een lik ofzo?)
Patrick
Site Admin
Site Admin

Bericht door Patrick »

hier een lik voor jou hoor :wink:

sry kon het niet laten
blatapower1989

Bericht door blatapower1989 »

hey priscilla hoe doe jij een plaatjuh k weet niej hoe k dat moet doen majah is er egt iets tussen kersten en oud en nieuw iets te doen bij traxx dan kan k ook nog f oefen voor als k in maart al wedstrijden ga rijden maar dat hoor k dan nog wel en bij mijn was me bobine kapot gegaan klote zooi :? groetjuhs blatapower
Mertun
forum gebruiker

Bericht door Mertun »

Idd twan, ik ben te vadsig om snel te zijn, daarom maak ik maar iets stuk, hoeft ik niet zoveel te rijden hahahahahahahahahaha

nee, ik denk dat mijn tandwiel 2 weken terug veel geleden heeft, toen ben ik een keer of 5 op mijn plaat gegaan in Uden en toen is mijn ketting er ook een keer afgelopen :(

Maar gelukkig was Arno wederom zo vriendelijk om te helpen !!!
daarom nogmaals : BEDANKT ARNO !!!!

Afbeelding
Afbeelding

1 van de tandjes is ook tussen mijn koppeling gekomen, daar is een klein stukkie uit, maarja, ik zie wel of hij het volhoud, zo ja, heb ik mazzel.
Zo niet, dan ff stofwolkje en weg koppeling :twisted:

En wat was die Kluk Kluk weer akelig snel he 8)

en van mij mogen ze trouwens voor het rijden wel steekproeven nemen op koelvloeistof in de bikes, want ik heb inderdaad enkele mensen op hun plaat zien gaan voor de kantine......

Maaruh , nog een vraagje aan alle mensen die nog lang gebleven zijn zondag..... Zijn er nog sappige en leuke verhalen???? :twisted:
Plaats reactie