als ik me mini start en dan een beetje met het gan speel dan zie ik ze beziene gewoon lopen als ik door het slangetje kijk. is dat nermaal of moetik daar wat aan doen.
jha maar kijk als ik dus nu me gas vol doe als ik dan door het slangetje kijk de zie ik het gewoon de carb in lopen en dat maart met toch wel een beetje zorge
normaal zie je je benzine niet duidelijk in de slang zitten, tenzij er lucht bij zit, dan zie je luchtbellen in je benzine slang, dat moet je even proberen op te lossen, en even kijken hoelang je met een tankje doet
het lijkt mij ook sterk dat je je benzine ziet lopen meschien het laatste in de tank dat je dan lucht bellen ziet maar je benzine loopt gewoon heel langzaam door je slang als het goed is
Bikercrosser schreef:als ik me mini start en dan een beetje met het gan speel dan zie ik ze beziene gewoon lopen als ik door het slangetje kijk. is dat nermaal of moetik daar wat aan doen.
, ja dat is normaal, als een motortje loopt verbruikt hij benzine! heb je een doorzichtig slangetje dan zie je het, je ziet het extra duidelijk door de olie die door de benzine zit!