zooooo
Dat zijn wel leuke chineesjes
haha grapje
Neej egt vet zowoon ziek
heeft iemand iets vergelijksbaar ?
Ik zou wel eens willen racen tegen iemand met me scooter omg. breda denk dat die bikes mij niet bijhouden maar kan me vergissen.
yasuni c21 , malossi mhr team , rito kruk as uuhm 24 mm carb. powerfiltertje en beetje goede afstelling. Maar geloof me je houd em niet bij denk.
groete lorenzo
ja die jongens gaan cker hard..en er staan een hoop mooie films op die site!!! die motor heb ik mogen proberen met het ek dat rijd erg fijn.
is egt een superding het vermogen kwam er bij 7500 toeren in en ging rustig door tot 16000 rpm..
ik hou je wel bij met me beta.Beta Ark 2003,polini Evo 70 cc,Polini Voorkoppeling,Polini Achterkoppeling,Dellorto 21 mm,Polini Evo uitlaat,Mhr krukasje,andere rolletjes,drukveer proffesioneel afstelling door een maat van me.
Nicolaas-racing schreef:ik hou je wel bij met me beta.Beta Ark 2003,polini Evo 70 cc,Polini Voorkoppeling,Polini Achterkoppeling,Dellorto 21 mm,Polini Evo uitlaat,Mhr krukasje,andere rolletjes,drukveer proffesioneel afstelling door een maat van me.
gihihi..
Ja... vast en zeker
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
tis dat dit een MINIBIKE forum is en geen wie heeft de snelste scooter forum. Dus ik ga er niet verder op in. Maar als je dan tog egt denkt sneller te zijn kom maar op ik wilde liever tegen een snelle minibike? Groeten lorenzo
Nicolaas-racing schreef:ik hou je wel bij met me beta.Beta Ark 2003,polini Evo 70 cc,Polini Voorkoppeling,Polini Achterkoppeling,Dellorto 21 mm,Polini Evo uitlaat,Mhr krukasje,andere rolletjes,drukveer proffesioneel afstelling door een maat van me.
1 rondje kartbaan zegt meer dan 1000 dure onderdelen
l0renz00 schreef:tis dat dit een MINIBIKE forum is en geen wie heeft de snelste scooter forum. Dus ik ga er niet verder op in. Maar als je dan tog egt denkt sneller te zijn kom maar op ik wilde liever tegen een snelle minibike? Groeten lorenzo