wow bekijk dit eens !!!

Videos van minibike races ('home-made-videos' kun je in een ander onderdeel kwijt)

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

The Monster

wow bekijk dit eens !!!

Bericht door The Monster »

als jullie vinden dat jullie hard gaan kijk deze jongens eens :shock:
http://www.team-maury51.com/tm51/video05.htm
Jvdw#59

Bericht door Jvdw#59 »

Klopt, die gaan hard ja..
Hebben wij al 2 keer van mogen genieten met het EK in Nederland.

Afbeelding
Hier voor Barry Wassink eentje van Team Maury :)

Afbeelding
Ook Stadskanaal 2005, met in het blauw Untiej Mini Racing :wink:
üntiej#21
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

En ja..

Die lui gaan allejes*s hard !!

Je schrikt ervan :)
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
ganta

Bericht door ganta »

WOW :shock:

die lui rijden goed !! 8)

wat voor bikes hebben die lui?
Jeremy
forum gebruiker

Bericht door Jeremy »

Hey ,

Hun rijden met GRC RR
Afbeelding

Greetszzz : Jeremy#61
Gast

Bericht door Gast »

zooooo :shock:
Dat zijn wel leuke chineesjes :wink:
haha grapje :P
Neej egt vet zowoon ziek :shock:
heeft iemand iets vergelijksbaar ?
Ik zou wel eens willen racen tegen iemand met me scooter omg. breda denk dat die bikes mij niet bijhouden maar kan me vergissen.
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Wat is de Setup van je scooter dan ?
Gast

Bericht door Gast »

yasuni c21 , malossi mhr team , rito kruk as uuhm 24 mm carb. powerfiltertje en beetje goede afstelling. Maar geloof me je houd em niet bij denk.
groete lorenzo
jeffrey #4

Bericht door jeffrey #4 »

ja die jongens gaan cker hard..en er staan een hoop mooie films op die site!!! die motor heb ik mogen proberen met het ek dat rijd erg fijn.
is egt een superding het vermogen kwam er bij 7500 toeren in en ging rustig door tot 16000 rpm..

ciao jeffrey
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

ik hou je wel bij met me beta.Beta Ark 2003,polini Evo 70 cc,Polini Voorkoppeling,Polini Achterkoppeling,Dellorto 21 mm,Polini Evo uitlaat,Mhr krukasje,andere rolletjes,drukveer proffesioneel afstelling door een maat van me.
üntiej#21
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Nicolaas-racing schreef:ik hou je wel bij met me beta.Beta Ark 2003,polini Evo 70 cc,Polini Voorkoppeling,Polini Achterkoppeling,Dellorto 21 mm,Polini Evo uitlaat,Mhr krukasje,andere rolletjes,drukveer proffesioneel afstelling door een maat van me.
gihihi..

Ja... vast en zeker :P
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gast

Bericht door Gast »

tis dat dit een MINIBIKE forum is en geen wie heeft de snelste scooter forum. Dus ik ga er niet verder op in. Maar als je dan tog egt denkt sneller te zijn :lol: kom maar op :wink: ik wilde liever tegen een snelle minibike? Groeten lorenzo
Jvdw#59

Bericht door Jvdw#59 »

Nicolaas-racing schreef:ik hou je wel bij met me beta.Beta Ark 2003,polini Evo 70 cc,Polini Voorkoppeling,Polini Achterkoppeling,Dellorto 21 mm,Polini Evo uitlaat,Mhr krukasje,andere rolletjes,drukveer proffesioneel afstelling door een maat van me.
:idea: 1 rondje kartbaan zegt meer dan 1000 dure onderdelen :idea:
mini-bike-hc

zkkr mooi

Bericht door mini-bike-hc »

:wink: zo zo die gaan zeker als een speer hoe hard zouden die dingen ongeveer gaan :? 150 ofzo gr remon
Rietkerk-Tuning

Bericht door Rietkerk-Tuning »

l0renz00 schreef:tis dat dit een MINIBIKE forum is en geen wie heeft de snelste scooter forum. Dus ik ga er niet verder op in. Maar als je dan tog egt denkt sneller te zijn :lol: kom maar op :wink: ik wilde liever tegen een snelle minibike? Groeten lorenzo

ja ik wil wel tgen je racen hoor???
Plaats reactie