dit is eigenlijke het makelijkste frame om te maken (voor zover ik gezien heb) als je een beet je kan lassen en slijpen is het geen probleem.
alleen het zaken van de hoeken is lastig maar dat hou je toch
Diemaat voor het plaatsen van een puch blok ? is die echt 115 mm ? , en nog 1 dat binnen diameter van het balhoofd , is dat ook maar 15mm ???? want heb namenlijk een Hz brommerschop vering besteld , dus die past erin ?
Maar toch zou ik het laten doen door iemand anders, of eerst maar eens een berg oefenen... want betwijfel of het netjes wordt als je niet kunt lassen...
En altijd stekend lassen... dat wil zeggen:
Als je rechtshandig bent, las dan van rechts naar links, en houd de lastoorts een beetje schuin naar links, zodat je in het smeltbad kunt kijken! Anders kun je niet zien wat je doet en wat er gebeurt, en wordt het zowiezo al niks! Houd de lastoorts niet te ver van je werkstuk, anders komt het gas er niet bij en krijg je een lasnaad die erg veel lijkt op een bros En stekend lassen wil dus zeggen dat je de lastoorts niet over je te lassen naad sleept, maar steekt... Dan brand ie het beste in!
ik weet niet wat voor lasapparaten jij gebruikt... maar een MIG apparaat knettert altijd hoor, als ie goed afgesteld is! Maar wel snel knetteren, niet tak tak tak, tktktktktktkkktktkt meer zoiets whahaha, moeilijk om een geluid te beschrijven zo