Een tijdje geleden stonden er meerdere mini supermotards op makrtplaats.
Nu zijn ze haast niet meer te vinden, alleen van blata een paar.
Weet iemand of die dingen nog verkocht worden?
En waar kan ik er miss eentje vandaan halen
M2 Trading doet ze nog verkopen ik kan daar zo aan komen als ik wil..
maar ze zijn levens gevaarlijk... nietnormaal trekken als een gek en heel raar zwaarte punt echt waar.
hele rare bike om mee te rijden.
Ze zijn niet meer leverbaar door gezeik met Blata. M'n importeur had er nog een paar staan maar waren ook de laatste want hij zei dat Chinese regering ze tegenhoud ofzo. Best jammer eigenlijk want vind het nog steeds vette dingen (heb er nooit op gereden hoor)
GGga dan gewoon voor een minibike. Deze zijn toch niet voor offroad bedoeld. Ze gaan direct kapot als je dat probeert:P Kun je je achterwiel onder je gat uitplukken
Marvin15 schreef:Ik wil er niet offroad mee. Daar heb ik een xr250r voor . Ik wil enkel wat orginelers als een zon racer .
Maar ik heb me ook al op 1tje laten vallen
Ik zou het niet doen maar het is jouw keuze. Minibikes is gewoon leuker en beter qua rijperformance. Gewoon voor een racertje gaan die zijn toch het beste om me te rijden
WEGPIRAAT schreef:Ze zijn niet meer leverbaar door gezeik met Blata. M'n importeur had er nog een paar staan maar waren ook de laatste want hij zei dat Chinese regering ze tegenhoud ofzo. Best jammer eigenlijk want vind het nog steeds vette dingen (heb er nooit op gereden hoor)
AHUM???
Beetje raar antwoord bro
Blata komt gewoon voor zijn ontwerpen op,Die hebben veel geld en tijd in de ontwerpen gestoken etc laat die chinezen eerst maar eens zelf een bike bouwen zonder hem na te maken.
Enne je kan er nog genoeg kopen hoor alleen dan van een echt merk,oa: Blata,Omicron,etc....
Wat een gezeur,die dingen gaan met een grotere sproeier en een goed filter als de brand,vraag maar aan stevie tai chi,die heeft er vorige week iemand op zien rijden,en bamibiker ook.