hoi ik ben bezig met een minibike maar ik las dat als je trommel heb dat je remmen ofzo overhit kan worden
en ik wil wel schijf nemen maar kan dat ook op puch naaf
nou ik hoor het wel
ja het kan wel maar het is een stuk lastiger om te maken dan een trommel rem. Je kan dan bv een adaptor kopen bij hz-bromshop en daar een schijf op monteren .Maar als je egt schijven wil kan je beter gewoon velgen kopen en daar een bijpassend schijfremset bij .
roland
Ik rij nu ook al een tijdje op puchnaven NOG nooit last gehad van klapbanden ofzo maar ik heb wel een stuk binnenband om de naaf heengedaan vorr de hitte tegen te houden.
maar ik wil ook velgjes gaan halen zijn mooier en betere remmen.
Over deze vraag zijn al heel wat topics verschenen, maar als je schijven op je puchnaaf wilt monteren moet je maar even op deze link klikken http://forum.minibike.nl/viewtopic.php?t=665
Op deze manier kun je schijven op je naaf maken.
ik ben een heele tijd niet meer op het forum geweest project heeft ook stilgestaan en alles was verkocht maar begin weer opnieuw en stop er ook niet meer mee
vandaag krijg ik me puch naafjes dus meteen mar banden eromheen doen
doe gewoon veel water in je band. dus dan de fiets pomp opendraaien aan de bovenkant en dan een glas water erin en dan pomp je het water in de band en dan gewoon lucht pompen.