bestellen bij polini-minibikes
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
bestellen bij polini-minibikes
hallo ik wil kappen enz bestellen bij polini minibikes maar hoe moet dat. ik heb al 2 keer gemailt via de site maar ze mailen niet terug .hoe hebben jullie via deze site besteld?
- Wim
- forum gebruiker
- Contacteer:
Re: bestellen bij polini-minibikes
ook gewoon via de mail!roland schreef:hallo ik wil kappen enz bestellen bij polini minibikes maar hoe moet dat. ik heb al 2 keer gemailt via de site maar ze mailen niet terug .hoe hebben jullie via deze site besteld?
maar, bel ze 's!!
Vriendelijke Groeten
Wim
's trouwems wel een errug Technische vraag!!
bestellen bij polini minibikes
Hallo,
Ik persoonlijk heb alleen maar goede ervaaring met de polini dealer.
Ik mail,volgende dag een antwoord en als ze het op vooraad hebben heb ik het dan de volgende dag in huis.
Dat is mijn ervaaring met de "polini dealer".
Krijg altijd netjes antwoord of het vooraadig is of niet.
Succes en veeeel plezier,
Stanley bike
Ik persoonlijk heb alleen maar goede ervaaring met de polini dealer.
Ik mail,volgende dag een antwoord en als ze het op vooraad hebben heb ik het dan de volgende dag in huis.
Dat is mijn ervaaring met de "polini dealer".
Krijg altijd netjes antwoord of het vooraadig is of niet.
Succes en veeeel plezier,
Stanley bike
Mensen,
sorry maar die mail via de site werkt niet die link helaas. Ik zal hem ook meteen verwijderen en erbij zetten dat je gewoon even je email account moeten openen en ons zo een mailtje moet sturen en niet meer in dat blokje typen en dan verzenden, want blijkbaar komen de mails dan niet meer bij ons aan.
Dus sorry als deze mails niet beantwoord zijn, maar dan hebben we ze echt niet binnen gekregen! Dus heb je nog vragen, mail deze dan aub opnieuw en ik zal ze z.s.m mogelijk beantwoorden want ik check de mail dagelijks.
En bellen kan inderdaad ook nog altijd of faxen!
sorry maar die mail via de site werkt niet die link helaas. Ik zal hem ook meteen verwijderen en erbij zetten dat je gewoon even je email account moeten openen en ons zo een mailtje moet sturen en niet meer in dat blokje typen en dan verzenden, want blijkbaar komen de mails dan niet meer bij ons aan.
Dus sorry als deze mails niet beantwoord zijn, maar dan hebben we ze echt niet binnen gekregen! Dus heb je nog vragen, mail deze dan aub opnieuw en ik zal ze z.s.m mogelijk beantwoorden want ik check de mail dagelijks.
En bellen kan inderdaad ook nog altijd of faxen!