Foto,s zwolle 25-03-06

Fotos van minibike races (fotos van je bike kun je in een ander onderdeel kwijt)

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

ruud
forum gebruiker

Foto,s zwolle 25-03-06

Bericht door ruud »

Hallo iedereen,
Gisteren naar de 1e nmc geweest ik reed in de senioren A.Ik had smorgens erg veel gekloot met de banden en dat kosste me de training en de kwalificatie.Daarna gelijk de 1e manch in en dat was erg zwaar waarna ik heb besloten om mijn race weekend te staken omdat ik gewoon nog tekort kom op de andere en nog veel meer met andere rijders moet gaan trainen.Daarom heb ik besloten om 2 nk,s over te gaan slaan en veel te gaan trainen met veel rijders zodat ik in ulrum weer terug kan zijn op de baan.Nou genoeg gelult hierbij de foto,s :wink:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
stefano

Bericht door stefano »

Mooie foto's Ruud!

Waarom pak je de westrijden niet mee als training?

Stefan
üntiej#21
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

stefano schreef:Mooie foto's Ruud!

Waarom pak je de westrijden niet mee als training?

Stefan
Klopt,

dat is de beste training die je kan krijgen.

Gewoon lekker rijden, niet denken aan prestaties, en snelle mannen hoef je niet bang voor te zijn, die komen tog wel met gemak langs je heen ( niet lullig bedoeld ) maar daar zal je geen last van hebben...

GEwoon doen ruud...
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
ruud
forum gebruiker

Bericht door ruud »

ik ga trainen met anderen op kartbanen om even wat meer ervaring bij te spijkeren.en ik weet dat wedstrijden de beste trainingen zijn maar ik wil zelfvertrouwen hebben en dat wil ik even wat bijspijkeren.Veder geen reactie,s hier meer over aub gewoon over de foto,s :wink: :!:
ganta

Bericht door ganta »

mooie foto's hoor :)
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

ghehehe hey ruud, jammer dat je naar huis ging want toen het droog was gingen we als een speer :D

ik sta toch nog op 1 foto ( op de start ) :P
ruud
forum gebruiker

Bericht door ruud »

Om er even op terug te komen jarno provost stond tijdens de wedstrijden op junior banden.Blijkbaar grippen deze dus ook erg goe din de regen :!:
Richard D
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Richard D »

Geef je nu al op Ruud ??
Toen ik je aansprak bij de bus van Theo v Hemmen zei je dat het wel lekker ging.
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
Roy

Bericht door Roy »

ruud schreef:Om er even op terug te komen jarno provost stond tijdens de wedstrijden op junior banden.Blijkbaar grippen deze dus ook erg goe din de regen :!:
Dat klopt, heb ik ook al geprobeerd, de junior banden kan je goed gebruiken als intermediate, heb ik ook al gedaan en ze zijn ook nog goedkoop, geloof tussen 35-40 euro p/bandje..Let wel, op een erg natte baan zou ik hier niet mee rijden, dan liever een echte regenband.
ruud
forum gebruiker

Bericht door ruud »

Richard D schreef:Geef je nu al op Ruud ??
Toen ik je aansprak bij de bus van Theo v Hemmen zei je dat het wel lekker ging.
Ik geef niet op als je me verhaal leest :)
Ik wil nog even trainen dus 2 wedstrijden even missen en daarna veder gaan is ook beter kwa onderdelen zodat ik velgjes heb enz.Dus in ulrum ben ik er weer en heel mischien in texel al wel weer :)
rkpdude
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door rkpdude »

tja. wedstrijden overslaan om wedstrijd ervaring op te doen :?:

Klinkt mij meer als opgeven in de oren, maar wie ben ik............
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..:shock:
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
minibike#46
forum gebruiker

Bericht door minibike#46 »

tja. wedstrijden overslaan om wedstrijd ervaring op te doen

Yep bij mij ook....mijn eerste wedstrijd was ook zwaar bagger toen ik in Emmen voor het eerst reed met een goedkope originele knakenkrukas...toen zag ik het ook niet meer zitten toen de boel kapot liep en voor geen meter mee kwam met de rest van het minibike volk,maar ik ben toch door gegaan zonder enige rijervaring op een baan alleen af en toe in de straat voor het huis,en momenteel rij ik toch wel ver voorin de puchcup....
Gr.Ferdi...
*HANK*
forum gebruiker

Bericht door *HANK* »

minibike#46 schreef:
tja. wedstrijden overslaan om wedstrijd ervaring op te doen

Yep bij mij ook....mijn eerste wedstrijd was ook zwaar bagger toen ik in Emmen voor het eerst reed met een goedkope originele knakenkrukas...toen zag ik het ook niet meer zitten toen de boel kapot liep en voor geen meter mee kwam met de rest van het minibike volk,maar ik ben toch door gegaan zonder enige rijervaring op een baan alleen af en toe in de straat voor het huis,en momenteel rij ik toch wel ver voorin de puchcup....
Gr.Ferdi...
Inderdaat Ferdi, ik zie je nog staan daar je stond toen naast ons, het hele blok uit elkaar allemaal onderdelen rond de minibike, en waar was Ferdi nou die zat lekker bij de kantiene naar de wedsrijden te kijken.
We dachten toen ook wat moet dat worden, maar kijk inmiddels doet hij mee om de kop positie. :wink:
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Koen
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Koen »

Inderdaad... Een bijna helemaal gesloopte minibike op een zeiltje.. Ik heb er nog wel foto's van :-)

Ruud waar ga je trainen? Stadskanaal? Zwolle? of de parkeerplaats van de bouwmarkt? Bovendien zou ik iemand vragen die voor kan rijden op de kartbaan.. Daar kun je echt van leren..
Jvdw#59

Bericht door Jvdw#59 »

Wedstrijden rijden lijkt mij gewoon de beste leerwijze.

Als je, afgezonderd van je concurrentie, alleen gaat trainen op parkeerterreintjes of indoor, gaat de concurrentie alleen maar harder.. Bovendien is indoor rijden toch wel een aardig verschil met outdoor schijnt het. Als je mèt je NMC-concurrentie traint, leer je vanzelf meer en meer hun lijnen en ritme te volgen.

Bovendien ben je niet gauw de enige nieuweling in je klasse.. ook al ben je in het begin misschien wat minder snel gewend dan je mede-nieuwkomers. Achterin kan ook geweldige spannende strijd plaatsvinden!
Zo begon ik ook.. op weet-ik-veel-hoeveel ronden achterstand op de kop, maar toch mooi in gevecht met Wim van de Steeg, Koen en later Ferdi etc..
Zo leer je racen in mijn ogen!
Plaats reactie